Anoniem2 Geplaatst: 5 januari 2011 Delen Geplaatst: 5 januari 2011 Hallo,\r\n\r\nIk heb een Samsung C5100 32 Inch.\r\nNou kan ik (bijna) alles afspelen, maar wat ik wil afspelen (DVD, Dus Vob en Ifo Files in Video TS) speelt hij niet af, kan ik codecs krijgen voor mijn TV of eventueel alles omzetten naar avi of divx etc... (met behoud van kwaliteit en subtitles) Maar dit is wel mij te tijdrovend, dus wil ik graag dat mijn TV die bestanden ondersteund. Duszo, Zijn er Codecs ?\r\n\r\nMvg,\r\n\r\nMark Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 5 januari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 5 januari 2011 Heb je het hier over gebrande DVD,s Ik neem haast aan van wel. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 5 januari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 5 januari 2011 [QUOTE=Diskman;554809]Heb je het hier over gebrande DVD,s Ik neem haast aan van wel.[/QUOTE]\r\n\r\nNope!, Zijn Losse Folders op me pc van de DVD! Dus Losse Video TS Folders.\r\n\r\n(Mijn TV zit op het netwerk aangesloten, en heeft DLNA, kan dus wel Divx enzo afspelen, maar alleen DVD (Video TS) Niet. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 5 januari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 5 januari 2011 De codecs zitten ingebakken in de firmware, dus daar kun je zelf niks aan veranderen. De video op de dvd is standaard mpeg2. Je zou het .vob bestand eens kunnen hernoemen naar .mpeg of .mpg en kijken of dat werkt. Anders zul je het moeten recoden naar bijvoorbeeld xvid en kijken of dat werkt. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 5 januari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 5 januari 2011 En wat als ik mijn Firmware Upgrade ? is er dan een kans dat hij ze wel ondersteund Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 5 januari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 5 januari 2011 Je kunt eens kijken of er een update is. Er is wellicht een kans, maar die acht ik niet groot. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen