Ga naar inhoud

Hotmail wachtwoord account

Aanbevolen berichten

Goed ik zal het zo goed en kort mogelijk uit leggen.\r\n\r\nIk heb een hotmail e-mail account. Ik gebruik hem eigenlijk alleen voor m`n msn want ik heb in middels een outlook e-mail adres wat wat volwassener is dan dat hotmail adres.\r\nMaar goed, ik ben dus m`n wachtwoord van m`n hotmail adres kwijt. Nu kan je dat gewoon resetten door de \"geheime\" vraag te beantwoorden, maar nu weet ik daar het antwoord ook niet meer op.\r\n\r\nGoed het volgende, ik kan nog wel via m`n msn programma in m`n hotmail inbox komen omdat hij het paswoord en e-mail adres heeft onthouden, maar om het wachtwoord te resetten heb ik wel het oude pas woord nodig. Nu vroeg ik me af of iemand misschien weet waar ik de lijst van de [I]Automatische aan vul woorden lijst [/I]kan vinden. Of die van m`n msn programma. Die staat namelijk aangevinkt dus die moet er nog ergens zijn, kan hem alleen nergens vinden.\r\n\r\nAlvast bedankt voor jullie hulp.\r\n\r\nGroetjes Barry
Link naar reactie
Hallo Barry.\nWelkom op dit forum. Wil je eerst even je titel zodanig aanpassen dat er geen help in staat en dat je hulp nodig hebt? \nIedereen die hier een vraag stelt heeft hulp nodig en het is de bedoeling dat de titel zeer kort weergeeft waar de vraag over gaat.\nDat maakt het voor anderen ook makkelijk om te zoeken.\nZie hiervoor ook de huisregels.\n\nOn topic:\nEen antwoord heb ik niet voor je maar er zijn hier anderen die Hotmail en MSN wel gebruiken. Wellicht dat die je verder kunnen helpen.\nEven geduld dus tot deze reageren.
Link naar reactie
Ik zie op de link van Diskman zo 1,2,3 nog geen tooltje staan eigenlijk.:-( \nMaar goed, ik heb niet erg lang gezocht daar.\n\nMogelijk kom je er ook uit met het programma SIW. Het staat daar: [url]http://download.cnet.com/1770-20_4-0.html?query=siw&searchtype=downloads[/url] in de lijst.\nInstalleer het en klik in de linkerkolom op \"secrets\" Goede kans dat hij het ww toont.\n\n\nEdit: Oeps.... Zojuist kwam ik via die link op een site van Microsoft met loze info. Nu ik er weer op klik, staan daar inderdaad hele handige tools. Netjes \n\nNiek
Link naar reactie
Het probleem is al verholpen. Je kan ook de klantenservice benaderen met je probleem en die stellen je dan een paar vragen over je account. Zoals je Msn account naam, een aantal e-mail adressen in je adressen boek en wat voor sub-mappen je hebt aangemaakt in je inbox.\r\nAls je al de vragen naar waarheid hebt beantwoordt sturen ze je een link waarmee je je wachtwoord kunt resetten.\r\n\r\nHet is gefixed dus.\r\n\r\nToch bedankt voor jullie hulp.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...