Anoniem2 Geplaatst: 3 januari 2011 Delen Geplaatst: 3 januari 2011 Hallo allemaal,\r\n\r\nIk kreeg op mijn msn steeds de melding dat ik een nieuwe versie moest downloaden...maar dat lukte me niet kreeg steeds allemaal foutmeldingen :mad:\r\nHeb Windows Live met heel veel moeite van mijn pc verwijderd en wil dus nu de nieuwe versie van Windows Live er op zetten...ik ben al 4 dagen bezig maar krijg het er met geen mogelijkheid meer op...steeds de foutmelding: [B]aborted:0x80004004[/B]\r\n\r\nWie kan mij helpen word er langzamerhand gek van ppffttt...:(\r\n\r\nVriendelijke groet Bakkertje Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 3 januari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 3 januari 2011 Met [URL=\"http://www.microsoft.com/netherlands/artikelen/downloads/download_cleanup.aspx\"]Windows Install Clean Up[/URL] zou het de oplossing moeten zijn. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 3 januari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 3 januari 2011 Er zijn beschadigd componenten die de VN-installatie van Windows Live-programma\'s. Wat we moeten doen is het downloaden van een instrument dat ons zal helpen bij het verwijderen van de installatie bestanden. Dit is de Windows Installer CleanUp. Waarna we opnieuw de bijgewerkte versie. \r\n\r\nHier zijn de stappen: \r\n\r\nDuidelijk dat de vermeldingen in de Windows Installer-database met behulp van de Windows Installer CleanUp: \r\n\r\nDownload en installeer de Windows Installer CleanUp vanaf deze site: \r\n\r\n[url]http://download.microsoft.com/download/e/9/d/e9d80355-7ab4-45b8-80e8-983a48d5e1bd/msicuu2.exe[/url] \r\n\r\nSucces ermee ;)\r\n\r\n\r\nStart het hulpprogramma. Klik ***** Alle Windows Live BINNENKOMSTEN **** Als er iets zegt: \"Windows Live\", klikt u op al deze items is dat het nut identificeert, en klik op Verwijderen. \r\n\r\nKlik op Afsluiten. \r\n\r\nInstalleer de Windows Live-programma\'s van de Windows Live Installer website. Om dit te doen, bezoek [url]http://download.live.com/[/url] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 3 januari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 3 januari 2011 Hallo Bakkertje,\n\nDit lijkt heel erg op een situatie die ik had met de trial van office die met mijn pc werd meegeleverd en die met geen mogelijkheid te verwijderen was.\n\nHet probleem zit \'m zeer waarschijnlijk in de Installermap. Nu heb je niet geschreven met welke Windows versie je werkt, dus de beschrijving die ik hier ga geven, kan iets afwijken van jouw situatie. Ik ga even uit van Vista.\n\nProbeer in elk geval bij programma\'s en onderdelen of je het programma daar nog tegenkomt om het daarvandaan te verwijderen. Daarna doe je het volgende:\n\nKlik op start en vervolgens op uitvoeren.\nTik in Installer en vervolgens op \n\n Nu wordt de Installermap op jouw systeem geopend.\n\nOpen nu het menu Beeld en klik op Details\nHet kan zijn dat je eerst de toets in moet drukken om de menubalk te kunnen zien.\n\nOpen nogmaals het menu Beeld en klik Details kiezen of Details selecteren.\n\nSchakel het selectievakje Onderwerp in, typ 340 in het vak Breedte van geselecteerde kolom en klik op OK.\n\nHet kan nu even duren voordat de onderwerpen allemaal worden weergegeven.\n\nWijs in het menu Beeld de optie Sorteren op aan en klik op Onderwerp.\n\nMocht er ergens het gebruikers accountbeheer om toestemming vragen, dan gewoon toestemming geven.\n\nNu is het slechts een kwestie van de Windows live programma\'s in de lijst opzoeken, deze met rechts aanklikken en vervolgens op verwijderen klikken.\n\nDat zou in principe de klus moeten klaren.\n\nBij Windows 7 Staat alles al duidelijk omschreven in de map installer.\n\nMocht dit de klus niet klaren, probeer dan de tool \"[I]Windows Installer Cleaner Utility[/I]\" te downloaden. Volgens mij staat er bij Softpedia nog ergens een exemplaar. Microsoft verspreidt het programma niet meer, omdat het in een enkel geval ook weer andere problemen zou veroorzaken...\n\n\n\nSuc6 Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 3 januari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 3 januari 2011 Hallo Mr-Nutty,\r\n\r\nSorry dat ik vergeten ben te vermelden dat ik met Windows XP werk.\r\n\r\nGroetjes Bakkertje. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 januari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 4 januari 2011 Hallo sumo,\r\n\r\nHartelijk dank voor je super advies want het werkte precies zoals jij aangaf...je bent een kanjer.\r\n\r\nGroetjes Bakkertje Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 januari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 4 januari 2011 Hallo Mr-Nutty,\r\n\r\nIk heb de oplossing geprobeerd van sumo. Die reageerde als eerste en daarom ook als eerste geprobeerd. Dit verhielp het probleem meteen. Maar toch bedankt voor je reaktie.\r\n\r\nGroetjes Bakkertje. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen