Anoniem2 Geplaatst: 2 januari 2011 Delen Geplaatst: 2 januari 2011 Hallo.\r\n\r\nIk ben op zoek naar software (freeware) om een video band om te zetten naar MPEG-2 formaat. Ik heb een USB adapter (Konig) om te gebruiken de boel capturen echter daar zat geen software bij. Dus zoek ik naar freeware die ik kan gebruiken om de boel te caputuren op de hardschijf en later deze om te zetten naar MPEG2 formaat. Hiervoor heb ik al wel een freeware programma om deze mpeg2 om te zetten naar DVD\r\n\r\nGaarne reactie :p. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 2 januari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 2 januari 2011 Ziet windows de adapter wel, dus is er een driver geïnstalleerd?\nProbeer dan eens of virtualdub het apparaat ziet. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 2 januari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 2 januari 2011 Als het om eigen opnamen gaat heb je uiteraard geen andere keuze dan deze manier maar als het om speelfims gaat zou ik gewoon de films downloaden. Het origineel heb je in bezit dus dat lijkt me dan geen probleem en het gaat stukken sneller en de kwaliteit is veel beter. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 3 januari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 3 januari 2011 Normaal capture ik met Ulead maar Ik heb even freeware VirtualDub geprobeerd: geluid hakkelend en a-synchroon, kon het niet zogauw redresseren.\r\nOok Windows Movie Maker (XP) geprobeerd: opname tot mijn verbazing prima, wel in wmv-formaat maar het hangt me bij dat de laatste versies van WMM ook mpeg2 kunnen saven. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 3 januari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 3 januari 2011 Gebruik gewoon een dvd recorder ,,gaat veel sneller ,gemakkelijker en je hebt de beste kwaliteit!\n \nook is een dvd recorder tegenwoordig goedkoper dan de videorecorder ooit is geweest. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 januari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 4 januari 2011 Videospin van Pinnacle Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 5 januari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 5 januari 2011 Aanvulling voor Videospin [url]http://computertotaal.nl/article/3492/pinnacle-videospin-1-1-1-525.html[/url] Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen