Ga naar inhoud

Samenstelling Game/Videobewerking PC

Aanbevolen berichten

Hey, ik ben toe aan een nieuwe pc en heb inmiddels gekozen om hem zelf in elkaar te gaan zetten. Mijn budget is € 1.500,-\nNu ben ik zelf tot de volgende PC gekomen: [url]http://www.4launch.nl/shop/winkelwagen/45248[/url]\n\nNu is mijn vraag: is dit een goede PC voor onder andere videobewerking? Of kan ik meer uit mijn budget halen?\n\nGroet,\nJeffrey
Link naar reactie
[url]http://www.4launch.nl/shop/winkelwagen/59786[/url]\n\nIk heb dit even gemaakt. Het is zonder videokaart omdat de HD6970 nog niet te koop is op 4launch wat wel een hele goede kaart is.\n\nOok heb ik een bijna de helft goedkopere processor erin gezet omdat deze slechts 0.2Ghz langzamer is waar je niks van merkt en tevens heel makkelijk over te klocken is!\n\nIk heb de helft DDR3 geheugen gedaan omdat dat je dat nooit gaat gebruiken. 6gig krijg je al niet eens vol. En je kan later altijd nog 6gig erbij kopen!\n\nOok 1TB minder opslag maar wel een SSD schijf erin voor je os en evt videobewerkings progamma waardoor dat super snel werkt!\n\nBij alternate hebben ze deze: [url]http://www.alternate.nl/html/shop/productDetails.html?artno=JDXSV3&baseId=671551[/url]\nGeen geld voor de snelste kaart die er op dit moment is! maar op=op dus ik denk dat hij al op is.... daarom zou ik voor de HD6970. Op 4launch is hij 500 euro.\n\n/zie nu dat ik 2voedingen erin heb gedaan maar dat moet er 1 zijn!\n\nIk hoop wel dat je (minstens) een 24inch scherm hebt anders hoef je niet zo\'n dure kaart te kopen.
Link naar reactie
[QUOTE=mutybay;554370]Ik heb zelf ook de 5870 maar de 6970 is toch zo\'n 25-30%sneller. Maar idd 100 euro duurder.[/QUOTE]Hoe kom je aan die 25-30% sneller? Dan heb je denk ik wel heel selectief een paar benchmarkjes eruit gepikt ...\r\n[QUOTE=mutybay;554370]Hoe duur is die SSD?[/QUOTE]Een stuk duurder, maar als je 1500 euro te besteden hebt ...\r\n[QUOTE=mutybay;554370]En die 12GB hangt er dus even vanaf wat hij ermee wilt.[/QUOTE]Mja, wellicht moet topicstarter nog wat duidelijker uitleggen wat voor videobewerking ie wil gaan doen.
Link naar reactie
Ja klopt wist niet precies meer maar wist dat ik die getallen gezien had. Mja als hij die 5970 kan bestellen op alternate dan is dat de beste/snelste keuze en past binnen het budget. Maar als hij geen die hard gamer is dan zou ik voor de grotere ssd gaan en meer ram. Dus inderdaad even afwachten we de topic starten van plan is met zijn pc.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...