Anoniem2 Geplaatst: 2 januari 2011 Delen Geplaatst: 2 januari 2011 Ik heb deze luidsprekers met de USB op mijn usb poort aangesloten.\r\nEr komt helaas geen geluid uit.\r\nWat doe ik fout en wat moet ik doen? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 2 januari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 2 januari 2011 Klik eens met rechts op het luidsprekericoon rechtsonder, en kies Afspeelapparaten. Daar je Creative A40 als standaard instellen.\n\nVanwege de aansluiting met USB zal de A40 waarschijnlijk als aparte geluidskaart worden gezien. En Windows kan precies één geluidskaart tegelijkertijd aansturen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 2 januari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 2 januari 2011 Het is niet voor mijn computer, ik heb Windows7.\r\n\r\nDe computer waar het op staat heeft Windows XP SP3 en geen luidspreker icon.\r\n\r\nWat moet hij nu doen? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 2 januari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 2 januari 2011 In XP zal het allemaal iets anders werken. In ieder geval kun je het \"luidsprekericoon\" ook in het configuratiescherm terug vinden.\n\nEn daar dan even rondkijken, want hoe dat in XP precies werkt weet ik ook niet meer. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 2 januari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 2 januari 2011 rechtermuistoets klikken op luidsprekertje rechtonderin bureablad\nkiezen voor: \" eigenschappen van audioapparaten \"\ndaar even rondsnuffelen \nsuc6 Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 3 januari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 3 januari 2011 [QUOTE=Triple_T;554366]rechtermuistoets klikken op luidsprekertje rechtonderin bureablad\r\nkiezen voor: \" eigenschappen van audioapparaten \"\r\ndaar even rondsnuffelen \r\nsuc6[/QUOTE]\r\n\r\nZoals al vermeld, staat het icoontje niet bij hem rechtsonder.\r\n\r\nEn nu? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 3 januari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 3 januari 2011 [QUOTE=kater;554416]Zoals al vermeld, staat het icoontje niet bij hem rechtsonder.\r\n\r\nEn nu?[/QUOTE]\r\n\r\ndan via configuratiescherm naar \"Geluiden en audioapparaten\"\r\nben je er ook...... Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 8 januari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 8 januari 2011 Stel dat de voeding van de USB niet goed werkt.\r\nHoe kan je ze dan laten werken zonder geluidskaart? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 8 januari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 8 januari 2011 Eerst in apparaatbeheer kijken of er geen meldingen zijn, want zo te lezen is er geen driver voor de (of een) geluidsadapter geïnstalleerd, en ik denk dat die toch eerst nodig is.\n[QUOTE=FooBar;554220]\n...Vanwege de aansluiting met USB zal de A40 waarschijnlijk als aparte geluidskaart worden gezien. En Windows kan precies één geluidskaart tegelijkertijd aansturen.[/QUOTE]\nIk denk dat de geluidsadapter van de PC gebruikt moet worden, maar dat de output alleen via USB gaat lopen. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen