Anoniem2 Geplaatst: 2 januari 2011 Delen Geplaatst: 2 januari 2011 Hallo, ik heb 1 probleem met me speakers (Logitech Z4... 2.1 ) vroeger werkte allebei de speakers nu maar 1 linker, als ik bij de subwoover de kanten verander van links naar rechts en anders om dan werk de andere juist wel en de linker is dan stil? \r\nWIE weet wat het is .\r\nalvast bedankt\r\n\r\n[B][COLOR=\"Red\"][edit BackupMod: Vragen om een antwoord per Email is hier niet gewenst, emailadres uit post verwijderd.][/COLOR][/B] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 31 januari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 31 januari 2011 Volgens mij geef je al het antwoord op jouw vraag. De knop waarmee je het geluid van de linker naar de rechterkant laat gaan is de balansknop. Deze hoort in het midden te staan en niet op een van de uiterste standen. Door rustig aan de knop te draaien kan je voelen wanneer de balans in het midden staat. De meeste fabrikanten hebben een kenmerk gemaakt wanneer je de balans op 50/50 zet. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen