Ga naar inhoud

pc valt vanzelf uit

Aanbevolen berichten

Met een zachte verfkwast en de stofzuiger kom je al een heel eind, heb ooit een tweede hands mac gekocht van iemand die een pakje sigaretten per dag rookte in een schuurtje waar ook zijn mac dus stond, die was smerig vanbinnen dat kan ik niet beschrijven maar achter de zij fan zat zoveel troep dat de fan niet eens meer draaide het was net een oude stofzuiger toen ik hem voor de eerste keer aanzette en na het uit elkaar halen en met de kwast alle onderdelen en de stofzuiger op een afstand had schoon gemaakt was hij weer fluister stil en loop nu nog als een zonnetje.
Link naar reactie
[QUOTE=stroke33;554192]Met een zachte verfkwast en de stofzuiger kom je al een heel eind, heb ooit een tweede hands mac gekocht van iemand die een pakje sigaretten per dag rookte in een schuurtje waar ook zijn mac dus stond, die was smerig vanbinnen dat kan ik niet beschrijven maar achter de zij fan zat zoveel troep dat de fan niet eens meer draaide het was net een oude stofzuiger toen ik hem voor de eerste keer aanzette en na het uit elkaar halen en met de kwast alle onderdelen en de stofzuiger op een afstand had schoon gemaakt was hij weer fluister stil en loop nu nog als een zonnetje.[/QUOTE]\r\n\r\nIk heb de computer al 2 maal schoon geblazen in 1 jaar tijd met een mini electrische compressor.Koste iets van 17 euro dacht ik.\r\nGaat heel goed, moet je wel buiten in open lucht maken.De eventuele stofresten met een kleine handstofzuiger wegzuigen.De spray busjes zijn zo leeg, die heb ik ook gehad.
Link naar reactie
Lucht blazen met een gewone compressor kan wel, maar dan is er altijd de kans dat je vocht wat eventueel in het luchtvat zit meeblaast (omdat altijd de kans bestaat dat de lucht in het vat er ooit in is gecomprimeerd op een moment dat de lucht vochtig was, en nu in de kou in het vat is gecondenseerd) en dat is niet aan te raden natuurlijk. Om er zeker van te zijn dat je droge schone lucht blaast, is een spuitbus met gecomprimeerde lucht het allerbeste, al is dit wel een dure oplossing.\nMaar je wil natuurlijk het allerbeste voor je dure computer?!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...