Anoniem2 Geplaatst: 31 december 2010 Delen Geplaatst: 31 december 2010 Beste lezers .\r\nZit met een probleem, als ik Windows XP opstart , doet hij het ineerste instantie zoals het moet, maar als ik dan klik op mijn account, komt er een blauw scherm met errro.r.......\r\nHeb na diverse malen opstarten, toen Windows XP opnieuw geinstalleerd op dezelde partitie.\r\nEr overheen, dus niet geformatteerd, alles ging goed.\r\nHeb toen een heleboel programma\'s geinstalleerd, alles leek prima te gaan.\r\nMaar ineens had ik weer het blauwe scherm met de foutweergave.\r\nWat heb ik fout gedaan ?? Of moet ik bij de installatie de partitie formatteren en dan installeren ????\r\nKan misschien iemand me helpen svp ?????\r\n\r\nGroetjes van Pepe55 Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 31 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 31 december 2010 Wat staat er op dat blauwe scherm. Vooral de stop-code is belangrijk om te kunnen achterhalen waar het probleem vandaan komt.\n\nZeker gezien het probleem blijft bestaan na de herinstallatie, lijkt het op een hardwareprobleem. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 5 januari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 5 januari 2011 Bets Foobar.\r\nbedankt voor je reactie.\r\nIk ben een paar dagen ziek geweest, en is mijn zoon met de computer naar de winkel geweest.\r\nEn daar hebben ze de schijf geformatteerd en toen weer opnieuw geinstalleerd en nu is alles OK.\r\nGroetjes van Pepe 55. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen