Ga naar inhoud

hardware niet herkend na herinstallatie.

Aanbevolen berichten

Gisteren heb ik Windows 7 Ultimate gekocht, helemaal geinstalleerd en geactiveerd.\r\nMijn computer heb ik aangesloten op mijn eigen LCD samsung tv.\r\n\r\nNa mijn installatie zou ik mijn bureaublad moeten zien, maar dan geeft mijn tv aan: \'niet ondersteund\'.\r\nNa een aantal keren opnieuwstarten.. nog steeds niet:(.\r\n\r\nUiteindelijk weer windows xp geinstalleerd en gaan kijken waar het probleem lag. \r\nTijdens de updates installeerde hij mijn videokaart, geluidskaart en nog een paar andere onderdelen niet mee (dit gecheckt via apparaatbeheer),Toen Everest32 gedownlaod om eens in mijn computer te kijken en handmatig naar updates gaan zoeken.\r\n\r\nHelaas kon ik niets vinden.\r\n\r\n[I][B]Audio Adapter[/B] Analog Devices AD1986A @ nVIDIA nForce 6100-400/405/420/430 (MCP61) - High Definition Audio Controller\r\n\r\n[B]3D Accelerator[/B] ATI Radeon X1950 GT (RV570)\r\n[B]Video adapter[/B] ATI Radeon X1950 GT (RV570)[/I]\r\n\r\nWindows 7 is nu geopend dus terug brengen gaat niet meer helaas :(\r\n\r\nhulp aub!\r\n\r\n:confused::confused:
Link naar reactie
[QUOTE=Edmoor;554022]Kijk even naar de refresh rate van je videokaart. De kans is groot dat deze in Windows 7 op 72 Hertz wordt gezet. Zet hem dan op 60 en probeer het nog een keer.[/QUOTE]\r\n\r\noke dankje voor de snelle reactie!\r\nmaar moet ik de refresh rate in het menu van mijn tv zoeken?\r\n\r\nben best handig met een pc. maar sommige dingen weet ik nog niet :cool:
Link naar reactie
[B]Heb het denk ik al!\r\nIk ga het eens proberen![/B]\r\nDe vernieuwingsfrequentie van het beeldscherm wijzigen\r\nKlik achtereenvolgens op Start, Configuratiescherm, Vormgeving en thema\'s en klik op Beeldscherm.\r\n\r\nU kunt ook met de rechtermuisknop op het bureaublad klikken en vervolgens klikken op Eigenschappen. \r\nOpen het tabblad Instellingen en klik op Geavanceerd.\r\nOpen het tabblad Beeldscherm en selecteer de gewenste vernieuwingsfrequentie. \r\nOpmerking\r\nDe standaardinstelling voor de vernieuwingsfrequentie is 60 Hertz (HZ). Het is echter mogelijk dat uw beeldscherm een hogere waarde ondersteunt. Raadpleeg de documentatie van de fabrikant voor informatie over de instellingen die uw beeldscherm ondersteunt. \r\nAls u een hogere vernieuwingsfrequentie gebruikt, kunt u de flikkersnelheid van het beeldscherm verminderen. Als u echter een te hoge vernieuwingsfrequentie voor het beeldscherm opgeeft, is het mogelijk dat het onbruikbaar wordt en dat de hardware wordt beschadigd.\r\nHet wijzigen van de vernieuwingsfrequentie heeft invloed op alle gebruikers die zich aanmelden bij de computer.
Link naar reactie
[QUOTE=Edmoor;554026]Hoi!\r\nNee, dat staat in de eigenschappen van je videokaart (adapter instellingen).\r\n\r\nEdit:\r\nJe hebt het al gevonden zie ik.[/QUOTE]\r\n\r\nJa ik heb het gevonden..\r\n[IMG]http://i56.tinypic.com/ftd2tz.jpg[/IMG]\r\nMaar stond in xp al gewoon op standaard.\r\n\r\n\r\nHeb ook even getest via site van Microsoft of Windows 7 geschikt is voor mijn PC.\r\n[IMG]http://i52.tinypic.com/2ikwp3p.jpg[/IMG]\r\nEnige nadeel is mijn videokaart. (N)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...