Anoniem2 Geplaatst: 30 december 2010 Delen Geplaatst: 30 december 2010 Ik heb mijn HD TV Digitale recorder Humax iHDR 5050C opgenomen in mijn netwerk (LAN) van 2 laptops. De Humax wordt wel herkend door McAfee op beide laptops maar de harde schijf is niet zichtbaar en benaderbaar in het netwerk van microsoft. Beide laptops zijn voorzien van windows 7. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 30 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 30 december 2010 Dat doe je via FTP. Installeer een FTP client ( bijv. FilaZilla daar: [url]http://filezilla-project.org/[/url] ) op je pc en zet dhcp aan op de humax. In de handleiding van de Humax bij FTP lees je het account en het ww. Ik dacht FTPHUMAX en 0000. \nDan zie je de bestanden die je hem opgenomen. Van 1 film maakt hij een map en daarnaast nog een aantal bestanden, Haal die over naar je pc in 1 map en je kan er een dvd van branden met bijvoorbeeld ConvertXtoDVD of DVDxCopy. Ik dacht dat ik het met de eerste deed, maar weet dat niet meer zeker. Het is al even geleden dat ik dat gedaan heb hier.\n\nNiek Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen