Ga naar inhoud

Windows 7 live mail & notebook probleem

Anoniem2

Aanbevolen berichten

Je kent het wel ...Je pc gaat kapot, en dan...al je mail adressen en je berichten weg..!\r\n\r\nNadat mijn HP notebook voor de 2e maal de videokaart liet sterven is het tijd voor een andere pc.\r\n\r\nDe eerste keer viel het nog onder de garantie, echter nu...3 jaar oud valt het buiten de garantie, en is het te kostbaar, omdat de videokaart onboard zit !\r\n\r\nHet probleem is als volgt:\r\nIk kan mijn notebook alleen maar opstarten in de veilige modus. Zodra ik hem \"normaal\" opstart, en mijn videogeheugen word aangesproken krijg ik vertikale strepen, en kan ik dus niets meer zien. Ook start de notebook niet verder op.\r\n\r\nIn de veilige modus kan ik dus onder windows 7 Live mail niet openen, hij verteld me dat er te weinig geheugen is, of dat windows live mail niet goed is geinstalleerd.\r\n\r\nNou heb ik al wel mijn contacten (online) kunnen exporteren, echter wil ik mijn oude berichten ook terug !!! Kan ik deze ergens vinden op de HD van mijn kapotte notebook ?\r\n\r\nvr.gr. Gert
Link naar reactie
Open Deze Computer en vervolgens:\nDe c: schijf. Daarna Gebruikers > \"accountnaam\" > AppData > Local > Microsoft. Daarin staat de map Windows Live mail. Als je die op een extrene disk zet. kan je daaruit importeren naar je nieuwe laptop/pc.\n\nAlles wordt geimporteert in de map \"Geimporteerde berichten\" en je moet ze dus even verplaatsen naar de juiste mappen.\n\nNiek
Link naar reactie
Tnx Niek\r\n\r\nHeb het nu dubbel geexporteerd...\r\n\r\nOok heb ik hem nu weer een klein beetje aan de praat...\r\nIk heb de driver van de videokaart (via veilige modus) uitgeschakeld, waardoor hij wel weer gewoon opstart, en ik bijna alle programma\'s kan draaien. Wel in een lage video-mode natuurlijk, maar voor de bakup\'s prima !!!\r\n\r\ngr Gert
Link naar reactie
[quote=freewind;553904]Je kent het wel ...Je pc gaat kapot, en dan...al je mail adressen en je berichten weg..!\n\nNadat mijn HP notebook voor de 2e maal de videokaart liet sterven is het tijd voor een andere pc.\n\nDe eerste keer viel het nog onder de garantie, echter nu...3 jaar oud valt het buiten de garantie, en is het te kostbaar, omdat de videokaart onboard zit !\n\nHet probleem is als volgt:\nIk kan mijn notebook alleen maar opstarten in de veilige modus. Zodra ik hem \"normaal\" opstart, en mijn videogeheugen word aangesproken krijg ik vertikale strepen, en kan ik dus niets meer zien. Ook start de notebook niet verder op.\n\nIn de veilige modus kan ik dus onder windows 7 Live mail niet openen, hij verteld me dat er te weinig geheugen is, of dat windows live mail niet goed is geinstalleerd.\n\nNou heb ik al wel mijn contacten (online) kunnen exporteren, echter wil ik mijn oude berichten ook terug !!! Kan ik deze ergens vinden op de HD van mijn kapotte notebook ?\n\nvr.gr. Gert[/quote]\nAls die laptop 3 jaar oud is, heb je nog steeds recht op garantie.\nAlleen proberen leveranciers er onderuit te komen.\nAls je voet bij stuk houdt moet hij mee betalen aan een reparatie. (de verkoper) mits het geen eigen schuld is.\nJe moet alleen achter de economische leeftijd komen van de laptop.\nStel die is 6 jaar, dan betaal je ieder de helft.\n\nMaar ja, het gaat er ook om of je die rompslomp er voor over hebt, want je moet wel volhouden. :D\n\nMet zoiets kun je ook een fikse korting afdwingen op een nieuwe, en dat is geen bietsen, maar gewoon waar je recht op hebt, nogmaals: als het niet je eigen schuld is.\n\nHelemaal omdat er al aan vernieuwd is.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...