Ga naar inhoud

Wireless network adapter wordt niet herkend

Anoniem2

Aanbevolen berichten

Kennis-koningen die mij al zo vaak uit de brand hebben geholpen! Ave! \r\n\r\nIk heb een comp met Windows Vista. Met een Sitecom Wireless Network adapter 300N wil ik verbinding maken met het internet. Ik heb de drivers (die op bijgeleverde CD stonden) geinstallleerd, vervolgens volg ik de handleiding en steek ik de dongel (WL 302) in z\'n usb poort. Als ik echter de computer opstart, gebeurt er niets. Hij herkent dus de dongel niet.\r\n\r\nOp mijn andere computer (Windows XP) functioneert de dongel wel. \r\n\r\nWhat to do?\r\n\r\nThanks guys! \r\n\r\nGr Franklin
Link naar reactie
Stomme vraag, maar heb je wel goed gekeken of je de drivers voor Vista hebt geïnstalleerd? \n\nAls ik het goed lees, heb je eerst geïnstalleerd en daarna op verzoek de dongle geplaatst en zo hoort het ook.\n\nZie je de dongle wel als netwerkkaart bij apparaatbeheer? Zo ja, probeer hem eens vandaar uit te installeren, door naar de driver cd te verwijzen.\n\nHerkent de pc wel andere USB apparaten die nieuw worden aangesloten?\nAls niets helpt dan in apparaat beheer, alle USB divices verwijderen en opnieuw opstarten. Windows installeert ze vanzelf weer.\nKijk of het dan wel lukt.\n\nAnders: In apparaatbeheer: De wifi dongle verwijderen. Via config scherm en software ook de Sitecom drivers verwijderen. Opnieuw opstarten. Vanaf cd installeren en op verzoek de dongle plaatsen.\n\nVaak als je het 1 keer fout doet met zo\'n ding. (bv eerst dongle plaatsen en dan pas installeren) kan je behoorlijk wat moeite hebben, om het alsnog werkend te krijgen.\n\nNiek
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...