Anoniem2 Geplaatst: 30 december 2010 Delen Geplaatst: 30 december 2010 Hallo allemaal,\r\n\r\nIk heb een groot probleem.\r\nVanochtend deed ik mijn usb stick in de computer, pc vond hem zoals gewoonlijk en ik opende de map.\r\nEchter staat er nu opeens niks meer op de usb stick!\r\nTerwijl er bij \'Deze Computer\' gewoon staat dat er nog 100mb van de 2gb beschikbaar is en dit dus betekent dat er wel degelijk inhoud opstaat!\r\nValt dit terug te halen?\r\nWant mijn gehele verslag van Nederlands staat er op en nou ben ik natuurlijk nog niet zo slim geweest om de computer te zetten.\r\nIk hoop dat iemand een oplossing heeft!\r\n\r\n\r\nAlvast heel erg bedankt!! Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 30 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 30 december 2010 Probeer eens of je met Recuva nog iets terug kunt halen. Ik verwacht dat dat gewoon moet lukken. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 30 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 30 december 2010 Dit zou helemaal geweldig zijn, ik ga even proberen! Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 30 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 30 december 2010 Yes, helemaal bedankt, super!\nHet is gelukt, geweldig! Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen