Ga naar inhoud

Internet Explorer 8 terugzetten

Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hoi,\r\nIk heb een bètaversie van Internet Explorer 9 erop staan, maar daar ben ik niet zo tevreden over. Het programma ondersteund de flashinhoud van pagina\'s niet goed, dus daarom wil ik Internet Explorer 8 terugzetten.\r\nNu heb ik gegoogled, maar nog niets kunnen vinden. Ook heb ik op de Microsoft Website gekeken, maar daar kun je alleen de versie van Windows Vista downloaden.\r\n \r\nNu zal je zeggen, download die van Windows Vista maar. Dat werkt ook niet, want hij geeft een foutmelding dat dit niet het juiste systeem is.\r\n \r\nKan iemand mij helpen?
Link naar reactie
Onder configuratiescherm > Programma verwijderen kun je IE9 weer verwijderen, waardoor je je vorige versie van IE automatisch terug krijgt. Aldaar klik je aan de linkerkant op \"Geinstalleerde updates weergeven\", zoek je IE9 op, klik je daar met rechts op en kies je om \'t te verwijderen.\n\nZie ook [url]http://www.ghacks.net/2010/09/16/how-to-uninstall-windows-internet-explorer-9/[/url] (Engels)\n\nEDIT: botsing met dutch-online. Maar het is dus niet windows-onderdelen in- of uitschakelen.
Link naar reactie
1. Klik op de knop Start ,typ Programma\'s en onderdelen in het zoekvak open deze. Klik vervolgens op Geïnstalleerde updates weergeven.\n2. Rechtsklik op Windows Internet Explorer 9, klik op Verwijderen en klik vervolgens op Ja.\n3. Klik op een van de twee mogelijkheden:\n \n * Nu opnieuw opstarten (om de procedure voor het verwijderen van Internet Explorer 9 af te sluiten en de vorige versie van Internet Explorerterug te zetten).\n * Later opnieuw opstarten (wachten totdat u uw pc afsluit of opnieuw opstart).
Link naar reactie
  • 2 weken later...
eeuhm, ik had precies hetzelfde als het bovengezegde en ook dezelfde actie ondernomen.\r\nde computer is opnieuw aan het opstarten maar bij het afsluiten blijft hij maar bezig met \"configuratie van windows voorbereiden. schakel de computer niet uit\"\r\nhet duurt nou al een half uur en mijn vingers branden om het wel te doen, iemand raad???\r\n\r\nik maak ook wel een nieuw topic!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...