Anoniem2 Geplaatst: 29 december 2010 Delen Geplaatst: 29 december 2010 Hallo,\n\nIk werk met office 2003, en ik heb wat problemen.\n\nals ik typ gaat die cursor steeds naar een ander gedeelte van de tekst, en dat is zo vervelend. Kan dat probleem opgelost worden?\n\ngroetjes Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 29 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 29 december 2010 Typ je toevallig op je laptop?\n\nDan moet je eens opletten of je niet toevallig met een van je duimen op je touchpad zit en daarmee de cursorpositie verplaatst. Lukt mij af en toe ook wel eens, maar afhankelijk van de indeling van je laptop kun je er meer last van hebben.\nWat je dan ook moet weten is dat je op de meeste laptops het touchpad via een Fn-toetsencombinatie kunt uitschakelen. Ook bieden sommige touchpad-drivers de mogelijkheid om het touchpad automatisch uit te schakelen als je aan het typen bent en enige tijd na het stoppen met typen weer automatisch in te schakelen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 29 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 29 december 2010 ok ik zal het uitproberen in het nieuwe jaar dan begint het weer. \nJa ik typ of een laptop.\nen ik zal kijken wat ik aan kan doen.\n\nin ieder geval bedankt voor je informatie .\n\nik wens je een goed oud & nieuw \n\ngroetjes Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen