Ga naar inhoud

videokaart voor GTA IV

Aanbevolen berichten

hallo allemaal\r\n\r\nik heb GTA IV gekocht maar hij happerd steeds en valt dan uit nu ben ik van plan om dit product EVGA GeForce GT430 - 1GB - VGA DVI HDMI te kopen.\r\n\r\ndus me vraag is zal GTA IV dan wel werken.\r\n\r\nik zou graag hulp van jullie krijgen want anders koop ik dat ding en krijg ik me geld niet terug en kan ik ook niks opschieten met die GTA IV heb ik die dan ook voor niks gekocht.
Link naar reactie
Processor Pentium(R) Dual-Core CPU E5300 @ 2.60GHz, 2600 MHz, 2 core(\'s), 2 logische processor(s)\r\n\r\nnou hij valt niet uit als ie opstart zie je niks meer. ik zou graag willen als je het weet dat de videokaart die ik ga kopen wel zal helpen om het spel te spelen zonder dat ie happert. en waar kan ik kijken waar GB RAM ik heb\r\n\r\ndankje wel nog
Link naar reactie
nou ik weet niet waar ik precies kan kijken welke videokaart ik heb en welke voeding hij gebruikt enzo. misschien kunnen jullie me dat vertellen want als het op hardware\'s aankomt en al die andere dingen weet ik niet zoveel van en die GTS450 dat zijn geen goedkope videokaarten zit je volgens mij al boven de 100 euro.\r\n\r\nmaar ik zal dan wel kunnen spelen met de GT430 zonder dat de beeld gaat happeren
Link naar reactie
[QUOTE=Macfan;553632]Daarnaast raadt ik je de GTS 250 aan, ik heb hiermee zonder problemen het spel kunnen spelen.[/QUOTE]\r\n\r\nJe weet dat die kaart een gerebrande 9800GTX is, die op zijn beurt een gerebrande 8800GTX is? Die kaart nu nieuw kopen is zoiets als nu een gloednieuwe VW kever kopen.\r\n\r\n@janpter: zonder je systeemgegevens kunnen we niet echt zien waar het probleem ligt, hoewel je processor niet echt hoopvol is voor de rest van je pc. Ook zijn prijzen van 100 euro voor een videokaart best laag. GTA IV is een veeleisend spel, en goede (game)videokaarten beginnen bij zo\'n 130 euro. Minder lukt ook wel als je niet zoveel eisen stelt, maar je bent niet klaar met drie tientjes.
Link naar reactie
Janpter: Download daar: [url]http://download.cnet.com/SIW/3000-2094_4-10326678.html[/url] de free versie van SIW bij de tekst \"Download Now (2.63MB)\" en run het programma.\nMet even geduld krijg je alle systeemspecificaties van je systeem op je beeld. (en nog veel meer)\nVia START> configuratiesscherm > software kan je SIW later weer verwijderen.\n\nNiek
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...