Anoniem2 Geplaatst: 28 december 2010 Delen Geplaatst: 28 december 2010 Ik heb Mozilla thunderbird onder Windows 7 en de nieuwste versie.\r\nWerkte altijd goed.\r\nNu is er een probleem, als ik op verzenden klikt, gebeurd er helemaal niets.\r\ne-mail blijft staan en al klik ik 100 x op verzenden er gebeurd niets.\r\nNieuwe e-mail komt wel binnen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 28 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 28 december 2010 Alleen met Crtl + Enter wordt het verzonden.\r\nOok met Bestand en nu verzenden werkt niet. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 28 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 28 december 2010 Gevonden, Spamfither uitgeschakeld en hij werkt weer. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 28 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 28 december 2010 Hmmz... goed dat je het zelf gevonden hebt, wel vaag dat je dan het spamfilter niet gebruiken kunt. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 30 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 30 december 2010 of er zit spam in de mail, misschien als ondertiteling? Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen