Anoniem2 Geplaatst: 28 december 2010 Delen Geplaatst: 28 december 2010 Hallo, \n\nik zat op internet te kijken of ik alles in 1 van ziggo kon krijgen. ik had verwacht van wel omdat bij ons ongeveer 5/6 jaar geleden de telefoonlijn is vervangen dus ik dacht dat kan vast wel. ik doe de postcode check maar helaas. de diensten van ziggo waren niet beschikbaar op mijn kabel. toen stond er dat ik bij mijn kabelbedrijf naar mijn mogelijkheden moest vragen. toen keek ik welke kabelmaatschappij ik had. En dit was Ziggo. ik vind het nog al vreemd dat Ziggo zijn diensten niet levert op zijn eigen kabel. (althans bij ons)\n\ntoen vroeg ik mij af wat is nou eigenlijk de kabel?\n\nIs dit de telefoonlijn die binnenkomt?\nof is dit zo\'n tv kabel zoals er in een dorp/stad meestal aanwezig is?\n\nalvast bedankt voor jullie hulp. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 28 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 28 december 2010 In het algemeen wordt met de \"kabel\" bedoeld de kabel waardoor het tv/radio signaal de woning binnen komt. \nZoek even op, aan wie jullie betalen voor het tv abonnement en je weet wie je \"kabellaar\" is.\nAls dit Ziggo is, dan zal je naar ik aan neem via Ziggo ook internet via de kabel kunnen krijgen.\nIs het een ander bedrijf, dan zou ik daar contact mee opnemen.\n\nNiek Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 28 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 28 december 2010 [QUOTE=Niekie30;553572]In het algemeen wordt met de \"kabel\" bedoeld de kabel waardoor het tv/radio signaal de woning binnen komt. \r\nZoek even op, aan wie jullie betalen voor het tv abonnement en je weet wie je \"kabellaar\" is.\r\nAls dit Ziggo is, dan zal je naar ik aan neem via Ziggo ook internet via de kabel kunnen krijgen.\r\nIs het een ander bedrijf, dan zou ik daar contact mee opnemen.\r\n\r\nNiek[/QUOTE]\r\n\r\noke, maar dan ben ik er zeker van dat wij geen kabel hebben. ik woon buitenaf. wel gek dat er dan wordt gesuggereerd dat ziggo mijn kabelmaatschappij is. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 28 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 28 december 2010 Ik zou Ziggo toch even bellen en de situatie uitleggen. Hier hebben we kabel van Caiway en heel in het begin, konden zo ook in het buitengebied geen internet leveren. Intussen al een jaar of 10 wel, dus het lijkt me dat Ziggo dat ook kan.\r\n\r\nMaar als je geen kabel hebt, via wat kijk je dan TV? (digitenne/schotel)?\r\n\r\nNiek Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 28 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 28 december 2010 [quote]wel gek dat er dan wordt gesuggereerd dat ziggo mijn kabelmaatschappij is.[/quote]\r\nNee dat is niet zo gek aangezien Nederland eigenlijk in een aantal gebieden is opgesplitst.\r\nEen gebied wat door UPC gedekt wordt, een gebied wat door Ziggo gedekt wordt en een klein overlappingsgebied waar je kunt kiezen of je UPC of Ziggo wilt op je kabel. En dan nog wat kleinere kabelgebiedjes zoals die van Caiway.\r\n\r\nJij zult in een bepaald gebied wonen waar Ziggo de dekking heeft.\r\nStel ik woon hier buiten mijn woonplaats en zou geen aansluiting hebben, zou dus ook gezegd worden dat mijn kabelmaatschappij Ziggo zou zijn. Alleen moet ik dan wel maar zien te zorgen dat die ook een kabel bij mij aansluiten.\r\nEn dat is bij jou dus ook. Maarja het kan nooit kwaad om eens te bellen en na te vragen zoals Niekie30 al als idee opperde. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 28 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 28 december 2010 Ik meen dat ziggo wel internet levert via adsl, in gebieden waar geen coax ligt. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen