Ga naar inhoud

Wordpress Headspace2

Anoniem2

Aanbevolen berichten

De verwijzing naar het WP forum werkt inderdaad niet. Ook daar wordt je weer doorverwezen, zonder een antwoord.\r\n\r\nWellicht kan iemand nu gewoon eens antwoord geven, zonder doorverwijzing, zonder tientallen websites te bezoeken en honderden topics af te gaan, zoekend naar een antwoord voor een specifieke vraag.\r\n\r\nHier komt ie;\r\n\r\nKloppen de volgende redeneringen?\r\n\r\nWanneer je nergens invult wat de beschrijving moet zijn (b.v. %%description%% of tijdens het maken van een bericht) dan maakt WordPress dat en haalt dat uit je berichttekst.\r\n\r\nWanneer je %%description%% wel neerzet bij headspace, dan haalt hij dat uit het vak waar je de description hebt ingevuld, tijdens het aanmaken van een bericht.\r\n\r\nWanneer je geen %%description%% neerzet, maar wel tekst invoert in dat vak tijdens het maken van een bericht, dan komt alsnog die tekst als description. Ik vraag me dan wel af wat het nut is van %%description%%.\r\n\r\nEr staat: \"If you are using the excerpts as META descriptions, deactivate all tags\".\r\nWaar geef je dan aan dat je de excerpts hiervoor wil gebruiken?\r\nEn waarom moet je de tags uitschakelen en waar doe je dat? Door gewoon geen tags in te voeren tijdens het maken van een bericht? Dat zou belachelijk zijn, want ik wil automatiseren en dus excerpts in de zoekmachine weergeven en tegelijkertijd natuurlijk tags toekennen aan een bericht. Hoe zit dat? Of bedoelen ze tagsline? en wat is het verschil met de gewone tags die je op kan geven.\r\n\r\nPS> Er zijn diverse mogelijkheden voor seo, om titel e.d. te automatiseren of zelf te regelen, maar in godsnaam, al die instellingen, waarom wordt nu niet vak voor vak aangegeven wat het doet als je het invult, en zelf ook een titel/omschrijving etc opgeeft.... heeft een %%.....%% dan nog nut of niet, etc, etc, etc Niet voor iedereen is een en ander logisch...
Link naar reactie
Ik denk dat je eerst een goede site in elkaar moet steken die overal goed werkt en daarna pas over SEO moet gaan nadenken en dan niet teveel door elkaar gebruiken want dan heft de werking van een teveel aan dingen zich soms onderling op.\r\n\r\nV.w.b. uitleg over quicktags, excerpts etc. kun je hier eens kijken:\r\n[url]http://www.websitevision.nl/more-quicktags-excerpts-wordpress/[/url]\r\n\r\nDe nuttigheid verschilt bij SEO ook vaak. De een vindt metatags handiger, de andere quicktags of exceprts. Maar als je zo op SEO gebrand bent denk ik dat je beter bij wat SEO experts aan de gang kunt alleen zou ik ook niet weten waar die te zoeken.\r\n\r\nMaar misschien kun je al iets met de link die ik gaf, die legt al het een en ander uit.\r\n\r\nHier nog iets, wat beknopter met linkjes:\r\n[url]http://comp.xenhideout.nl/log/2010/08/excerpts-in-wordpress/[/url]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...