Ga naar inhoud
  • 0

AVG 2011 is niet te installeren

Anoniem2

Vraag

13 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

• 0
:?Daar ben ik weer.\r\n\r\nVia jouw link de AVG versie gedownloaded.\r\n\r\nDe oude versie op jouw advies wederom verwijderd en\r\ndan ook echt verwijderd, XP begint gelijk te gillen (jammer dan).\r\n\r\nAVG geprobeerd opnieuw te installeren, met werderom een setupfout melding\r\nvan AVG zelf.:(\r\n\r\nDerhalve versie 8 opnieuw geïnstalleerd, na installatie begint die nu ook te gillen\r\ndat na 31 december 2010 die versie niet meer ondersteunt wordt.\r\nVia hun link opnieuw versie 2011 gedownloaded en opnieuw installeren.\r\n\r\nWat denk je?(N)\r\n\r\nJAZEKER met dezelfde foutmelding.\r\n\r\nIk wordt nu toch wel wanhopig. :-?
Link naar reactie
  • 0
Deze melding krijg ik keer op keer als ik hem installeer:\r\n\r\nErnst: Fout\r\nFoutcode: 0xE0018D04\r\nFoutmelding: Ongeldig binair updatebestand.\r\nAanvullend bericht: Er is een onverwachte runtimefout opgetreden.\r\nContext: Initialisatie van het online-installatieprogramma van AVG\r\n\r\nIk lees op andere forums dat men ook problemen heeft, maar nog geen oplossing voor dit probleem hebben gevonden c.q. aangeboden.:|\r\n\r\nIk zal de avgremover.exe nu gaan proberen, thanks.\r\n\r\nBen weer terug, geprobeerd, mislukt:(.\r\n\r\nIemand een ander (computer)idee?
Link naar reactie
  • 0
[QUOTE=Ace59;553599]\n\nIemand een ander (computer)idee?[/QUOTE]\n\nHmmmm staat de dag en datum van je pc wel juist?\n\nIk heb 2011 eergisteren op 4 pc\'s geinstalleerd en dat liep prima. Twee waren voorzien van de 2010 versie en die werd zonder mokken vervangen. (Ja 1 keer opnieuw opstarten). De andere 2 waren nieuwe Windows installaties.\n\nSnuffel anders daar: [url]http://forums.avg.com/us-en/avg-free-forum?sec=thread&act=show&id=57115#post_57115[/url] eens rond.\n\nNiek
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Antwoord op deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...