Anoniem2 Geplaatst: 26 december 2010 Delen Geplaatst: 26 december 2010 Hi mensen, \r\n\r\nJullie zullen wel weer denken komt hij weer hoor, nouja sorry dan!\r\n\r\nIk wil in mijn pc een extra fan hangen om de temperatuur wat naar beneden te krijgen.\r\nnu is mijn vraag eigenlijk, welke diameter moet ik nu hebben\r\nDe gaten zitten van hart naar hart 10,5 cm en diagonaal 15 cm uit elkaar. welke diameter fan past hier dan in?\r\n\r\nbijvoorbaat dank Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 26 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 26 december 2010 Deze bijvoorbeeld : [url]http://www.pcsilent.de/en-pd-scyflex12800-scythe-sflex-fan-fluid-dynamic-bearing-148.html[/url] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 28 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 28 december 2010 een 12cm fan..............en liefst zo stil mogelijk Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 29 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 29 december 2010 alsnog bedankt voor de reacties, stilte maakt me niet uit ik heb toch altijd een headset op en hoor daar geen reet doorheen :P Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen