Anoniem2 Geplaatst: 26 december 2010 Delen Geplaatst: 26 december 2010 Als ik een filmpje wil bekijken op dumpert.nl stopt het bufferen plotseling. Ik kan dan ook nooit een filmpje afkijken. Als ik de pagina ververs gebeurt er ook niets meer. Ik gebruik Windows 7 en heb zowel internet explorer als Firefox geprobeert. Ook bij sommige andere sites kan ik niet doorklikken naar andere pagina\'s. Ik heb de computer compleet opnieuw geinstalleerd, maar dat maakt niet uit. Ook maakt het niets uit of ik draadloos of via kabel internet gebruik. \r\n\r\nBij Youtube heb ik deze problemen niet. Daar werkt alles gewoon zoals het moet.\r\n\r\nWie weet waar dit aan kan liggen? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 27 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 27 december 2010 Welke virusscanner wordt er gebruikt? Hoe snel is de internetverbinding, staan er nog (download) programma\'s open die gebruik maken van de verbinding? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 27 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 27 december 2010 Ik werk met Kaspersky. Er zijn geen andere downloadprogramma\'s open. De verbinding is via Ziggo. Laatst gemeten snelheid is 16402.2 KByte/sec.\r\nLaatst probeerde ik Zooplus.nl. De homepage wordt zonder problemen bereikt, maar als een een volgende link probeer te openen gebeurt er niets. Ik krjg na verloop van tijd de melding dat er geen verbinding gemaakt kan worden. Ik hoop dat je hier wat mee kan. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 29 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 29 december 2010 Het is mogelijk dat de virusscanner of een programma de verbinding naar de website blokkeert/vertraagt. Om dit te controleren kunt u in de veilige modus met netwerkondersteuning starten via onderstaande stappen.\n\n1.Herstart uw computer. \n\n2.Tijdens het opstarten, nadat het scherm zwart is geweest, drukt u herhaaldelijk op de F8 knop. Hierdoor komt u in de Windows Geavanceerde Opties menu terecht. \n\n3.Met behulp van de pijltjestoetsen kiest u voor de optie Veilige Modus met netwerkondersteuning en bevestigt u met Enter. \n\n4.Controleer nu of het probleem nog steeds aanwezig is. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 29 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 29 december 2010 Bedankt Lars,\r\nIk heb het geprobeerd en dan werkt alles wel. Ook als ik de beveiligde modus uitschakel werkt alles goed. Ik neem echter aan dat het niet de bedoeling is om de beveiligde modus uit te schakelen. Weet u een manier om te achterhalen wat dit probleem veroorzaakt? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 29 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 29 december 2010 Ik was voorbarig. Na een aantal pogingen ging het toch weer mis. Bij sommige sites stopt de computer met het inladen van de pagina\'s of stopt het filmpje. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen