Ga naar inhoud

albumhoes wijzigen in windows mediaplayer

Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ik heb een probleem met het wijzigen van albumhoezen in mediaplayer.\r\nIk weet hoe het principe werkt. Het nummer staat in je media player en je kopieert een afbeelding en plakt die op het nummer.\r\n\r\nMaar in sommige gevallen verschijnt er een schermpje met: \'een albumhoes kan niet worden gewijzigd wanneer een nummer van het betreffende album wordt gebruikt. Probeer het later opnieuw.\'\'\r\n\r\nHoe kan ik toch de afbeelding van het nummer wijzigen? En wat bedoelen ze met het feit dat het nummer gebruikt wordt? Ik speel het op dat moment niet af in media player.\r\n\r\nHeeft iemand een oplossing hiervoor? Alvast heel erg bedankt!
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Als de melding komt dat het nummer van het betreffende album wordt gebruikt kan dit twee dingen betekenen. Of je bent een nummer van het album aan het afspelen, maar aangezien dit niet het geval is kan het ook nog zijn dat je een van de nummers uit het album in de nu afspelen lijst hebt staan. Die nummers moet je eruit halen en als het goed is kun je dan wel een albumhoes toevoegen. Eventueel kan het nog zijn dat je misschien een van de nummers hebt geopend in een ander programma, maar dit lijkt mij erg onwaarschijnlijk.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...