Anoniem2 Geplaatst: 25 december 2010 Delen Geplaatst: 25 december 2010 Hallo,\r\n\r\nIk heb 1 GMail account, waarin 3 emailadressen mail ontvangen en verzenden, zodat ik toch met aliassen kan verzenden.\r\n1 account (Voornaam Achternaam (email@adres.nl))\r\nen toch kunnen verzenden met (Voornaam2 Achternaam2 (email2@adres.nl))\r\nenz..\r\n\r\nKortom, 1 account met een postvak in, 3 accounts met een postvak uit. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 26 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 26 december 2010 En wat is nou eigenlijk de vraag? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 26 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 26 december 2010 Je zegt alleen maar dat je hebt wat je omschrijft. Dus, wat Niekie zegt. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 27 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 27 december 2010 De aliassen zijn wel te benaderen via webmail, en ik wil 1 account met een postvak in, 3 accounts met een postvak uit in outlook 2010 Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 27 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 27 december 2010 Ik vind dat je nog niet uitblinkt in duidelijke vraag stelling. \r\nMaar krijg het idee, dat je eens ernstig zou kunnen kijken naar Windows live Mail. Ik heb daar 1 account van Hotmail, 1 account van Gmail en 1 account van m\'n provider. \r\nIk kan daar met berichtregels denk alles wel in 1 postvak IN laten binnen komen en per te verzenden bericht kan ik rechtboven kiezen, namens wel account ik wil verzenden.\r\nAls je nou iets heel anders bedoelt, dan hoor ik dat wel.\r\n\r\nNiek Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen