Anoniem2 Geplaatst: 24 december 2010 Delen Geplaatst: 24 december 2010 ik gebruik incredimail, en kan hier geen bijlage openen\r\nik gebruik w7\r\nweet iemand misschien een oplossing hiervoor\r\n\r\nBvd Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 25 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 25 december 2010 Misschien staat er wat ergens in de FAQman berichten\r\n[url]http://computeridee.nl/faqman_zoekresultaat.jsp?search=incredimail&hoofdcategorie=[/url] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 25 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 25 december 2010 bedankt voor je reactie, maar hier geen resultaat Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 25 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 25 december 2010 [QUOTE=pretpark62;553162]ik gebruik incredimail, en kan hier geen bijlage openen\r\nik gebruik w7\r\nweet iemand misschien een oplossing hiervoor\r\n[/QUOTE]\r\n\r\nMisschien handig om meer info te geven.\r\n\r\nHeeft het wel gewerkt? Zo ja, sinds wanneer werkt het niet meer? Is er toen iets veranderd (programma geinstalleerd, update windows, .....)?\r\nHet woordje \'hier\' suggereert dat het \'daar\' wel lukt? ;-)\r\nOm wat voor bijlage gaat het (exe, ppt, jpg, etc.)?\r\nVolgt er een foutmelding?\r\nWat heb je zelf al geprobeerd? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 25 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 25 december 2010 [quote=Macfan;553243]Mag ik je afraden programma\'s als Incredimail te gebruiken? Ze zitten vol met verstopte toolbars.[/quote]\n\nWat een onzin. Je kunt ook gewoon lezen wat je aan het installeren bent in plaats van domweg in ieder schermpje op Ok te klikken.\nDaarnaast, wat Obelix zegt. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen