Ga naar inhoud

CSS ipv table

Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ben momenteel bezig om een formulier opgemaakt middels tabel-structuur om te bouwen naar een formulier volgens css-opmaak.\r\nWaar je met tabellen heel makkelijk kunt werken met colspan, slaag ik er maar niet in die \'truc\' te vinden in css. Volgens mij zou ik met labels moeten gaan werken (?).\r\n\r\nZolang ik met twee \'kolommen\' naast elkaar werk gaat het goed, maar zodra ik er meer naast elkaar wil (zoals geboortedatum), gaat het fout.\r\nOok gaat het fout als ik maar 1 \'kolom\' wil, zoals de foutmelding als een veld niet (goed) is ingevuld.\r\nDe buttons verzenden en annuleren zou ik liever naast elkaar zien ipv boven elkaar.\r\nHeb ook al gemerkt dat ik in het css-bestand niet aan de waarde van 400px moet komen; de inhoud van het formulier \'springt\' dan ook alle kanten op. :s\r\n\r\nIk weet dat css bedoeld is voor het opmaak van web-pagina\'s, maar na een dag stoeien en zoeken op internet geef ik nog steeds de voorkeur aan een formulier volgens tabelopmaak.... \r\n \r\nIn zip-bestand zitten twee bestanden: php file met formulier en een css- bestand. Ik hoop dat daarmee mijn probleem duidelijk(er) wordt.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...