Anoniem2 Geplaatst: 23 december 2010 Delen Geplaatst: 23 december 2010 In de bios van mijn Asus P6x58D-E, staat er maar 1 Sata 600 HHD, van de 2 geplaatste, vermeld plus de DVD speler.\r\n\r\nHoe kan dit en is dit te veranderen?\r\n\r\nBij de boot selectie, heb ik wel de keus uit een van deze HHD,s. Waarbij de ene als HHD en de ander als IDE staat vernoemd.\r\n\r\nHet geheel werkt trouwens prima.\r\n\r\nAlvast hartelijk dank voor een reactie.\r\n\r\nsomme Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 23 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 23 december 2010 Is de 2e HD ook een sata 600?\r\n\r\nNiek Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 23 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 23 december 2010 zijn ze wel allebij in Windows te zien? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 23 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 23 december 2010 Ja de tweede is ook een sata 600 en in windows 7 zijn beide wel te zien en ook toegankelijk. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 24 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 24 december 2010 Dá\'s een beetje vreemd. \r\nKan je zien of beide schijven op gelijk gekleurde Sata poorten zijn aangesloten op je moederbord? En zo ja welke nummers hebben de poorten. Soms zijn er gekleurde poorten voor schijven die in Raid staan. In dat geval kan ik me indenken dat je de 2e niet ziet.\r\n\r\nNiek Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 24 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 24 december 2010 Er zijn 2 poorten:\r\n7-pin SATA_6G1, en 7pin SATA_6G2[grijs gekleurd]. Ze zijn niet geconfigureerd als RAID.\r\nMisschien moet ik eens bij ASUS mijn licht op gaan steken.\r\n\r\nHet systeem werkt trouwens prima. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen