Ga naar inhoud

DiaScanner

Aanbevolen berichten

Onlangs de[B] ION Slides2PC[/B] aangeschaft en de boel proberen te installeren volgens de handleiding. Gaat lekker, totdat de scanner in de usb (2,0) geprikt wordt.\r\n\r\n[B]Foutmelding[/B]; driver niet geïnstalleerd, terwijl dit het eerste is, dat in de handleiding staat.\r\n\r\nArcSoft PhotoImpression6 is het bewerkingsprogramma en de driver die nodig is; 35mm FilmScanner X86. \r\n\r\nMijn besturingssysteem is windows 7, home premium,[B] 32 [/B]bits.\r\n\r\nTot nu toe heb ik alleen de driver voor de 64 bits kunnen vinden.\r\n\r\nKan iemand mij op weg helpen, om die ander driver, voor de[B] 32[/B] bits, te vinden?\r\n\r\nDank alvast...groet.. franslj.
Link naar reactie
Tja, [B]DutchOnline[/B]... Ik heb deze getest en er kunnen idd 4 dia\'s in de slede, maar dan wel met houdertje.\r\n\r\nHet is m\'n bedoeling om een keuze te maken uit de voorraad dia\'s, om die te digitaliseren en daarna, vermoed ik, wordt het apparaat uitgeleend aan familie en bekenden.:)\r\n\r\nIk kan het desnoods onder XP starten en kijken of het daar wel lukt.\r\n\r\nDank, groet en mooi kerstweek-end..(*) franslj.
Link naar reactie
Vanmiddag werd ik door ION gebeld, nav een email over de klacht en werd me het voorstel gedaan, om deze ION terug te sturen en zonder bijbetaling, ontvang ik er eentje met een SD kaartje, die \'normaal\' gesproken, 30 euro duurder is dan deze.\r\n\r\nProbleem in feite opgelost en ION erkent, dat Windows7 en ION Slides2PC, moeilijk of niet samen kunnen gaan, totnutoe.\r\n\r\nDank voor jullie aandacht en meedenken !\r\n\r\nGroet en mooi kerstweek-end.. franslj.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...