Anoniem2 Geplaatst: 23 december 2010 Delen Geplaatst: 23 december 2010 Onlangs de[B] ION Slides2PC[/B] aangeschaft en de boel proberen te installeren volgens de handleiding. Gaat lekker, totdat de scanner in de usb (2,0) geprikt wordt.\r\n\r\n[B]Foutmelding[/B]; driver niet geïnstalleerd, terwijl dit het eerste is, dat in de handleiding staat.\r\n\r\nArcSoft PhotoImpression6 is het bewerkingsprogramma en de driver die nodig is; 35mm FilmScanner X86. \r\n\r\nMijn besturingssysteem is windows 7, home premium,[B] 32 [/B]bits.\r\n\r\nTot nu toe heb ik alleen de driver voor de 64 bits kunnen vinden.\r\n\r\nKan iemand mij op weg helpen, om die ander driver, voor de[B] 32[/B] bits, te vinden?\r\n\r\nDank alvast...groet.. franslj. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 23 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 23 december 2010 Dus hier: [url]http://ion-audio.nl/nl/support[/url] en dan het juiste besturingsysteem kiezen.\r\n\r\nDus deze: [url]http://www.ionaudio.com/company/media2.php?download_id=VGICP1c0VjRUZVJp&id=316399[/url]\r\n\r\nNiek Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 23 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 23 december 2010 Helaas [B]Dutch-Online[/B] en [B]Niekie30[/B]. Bij ION heb ik al aan de bel getrokken en die geven dezelfde links door, maar na uitpakken en installeren, brandt het lampje wel op de ION, maar de Verkenner \'ziet\' \'m niet, waardoor ik vastloop.\n\nDank voor jullie reacties.\n\nGroet.. franslj. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 23 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 23 december 2010 Als je hem nog maar pas hebt zouw ik hem snel terug brengen ,en een halen waar je geen pc bij nodig hebt ,,daar zit dan een sd kaartje in ,,en de kwaliteit is waarschijnlijk hetzelfde. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 24 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 24 december 2010 Tja, [B]DutchOnline[/B]... Ik heb deze getest en er kunnen idd 4 dia\'s in de slede, maar dan wel met houdertje.\r\n\r\nHet is m\'n bedoeling om een keuze te maken uit de voorraad dia\'s, om die te digitaliseren en daarna, vermoed ik, wordt het apparaat uitgeleend aan familie en bekenden.:)\r\n\r\nIk kan het desnoods onder XP starten en kijken of het daar wel lukt.\r\n\r\nDank, groet en mooi kerstweek-end..(*) franslj. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 24 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 24 december 2010 Vanmiddag werd ik door ION gebeld, nav een email over de klacht en werd me het voorstel gedaan, om deze ION terug te sturen en zonder bijbetaling, ontvang ik er eentje met een SD kaartje, die \'normaal\' gesproken, 30 euro duurder is dan deze.\r\n\r\nProbleem in feite opgelost en ION erkent, dat Windows7 en ION Slides2PC, moeilijk of niet samen kunnen gaan, totnutoe.\r\n\r\nDank voor jullie aandacht en meedenken !\r\n\r\nGroet en mooi kerstweek-end.. franslj. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 24 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 24 december 2010 Anders een virtuele XP installeren en het daarop proberen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 24 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 24 december 2010 Kan ook een optie zijn, [B]Edmoor[/B], maar nu wacht ik even op de ION met xd geheugenkaartje.\r\n\r\nDank...groet.. mooi kerstweekend.. franslj. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen