Anoniem2 Geplaatst: 22 december 2010 Delen Geplaatst: 22 december 2010 Sinds een paar dagen krijg ik bij het opstarten van m\'n PC de volgende melding:\r\nKan het volgende bestand niet openen:\r\n327345667.bin\r\n(etc,etc,etc)\r\n\r\nNu is het niet veel werk om dit bij het opstarten steeds weg te klikken maar ik zou natuurlijk graag willen dat het gewoon weggaat. Ik heb al even gegoogeld maar ik werd daar niet veel wijzer van. Ook kon ik het bestand niet vinden toen ik ernaar zocht.\r\n\r\nBedankt. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 22 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 22 december 2010 Hij geeft aan dat het proces [I]rundll32.exe[/I] hiervoor verantwoordelijk is.\r\nZal ik deze file verwijderen? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 22 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 22 december 2010 [QUOTE=luukvsomeren;553002]Hij geeft aan dat het proces [I]rundll32.exe[/I] hiervoor verantwoordelijk is.\r\nZal ik deze file verwijderen?[/QUOTE]\r\nNEE, niet doen! Dit is een systeembestand! Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 22 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 22 december 2010 [QUOTE=luukvsomeren;553000]Sinds een paar dagen ....[/QUOTE]\r\n\r\nHeb je daarvóór iets gedownload, geïnstalleerd en/of verwijderd ?\r\nMisschien is dan Systeemherstel* een oplossing.\r\n\r\n* [url]http://www.nucia.eu/forum/showthread.php?t=30317[/url] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 22 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 22 december 2010 Toen ik een beetje aan het rondneuzen was in CCleaner kwam ik in \"opstarten\" iets tegen dat ChristmasTree heet. Raad eens wat voor een bestand daar achter stond: 327345667.bin. Het is een bestandje (geen virus) dat bij een download zat. Het staat echter in appdata/local. Ik kan local echter niet zien, zelfs als ik verborgen mappen zien aanzet. Weten jullie hoe ik deze map wel kan zien of hoe ik het op een andere manier kan verwijderen?\n\nEDIT: Ik heb toch de hele meuk kunnen verwijderen, heel erg bedankt voor jullie hulp! Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 23 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 23 december 2010 verwijder ChristmasTree uit de map opstarten en het euvel is verholpen, gewoon via start/opstarten en rechts klikken op ChristmasTree en kiezen voor verwijderen. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen