Ga naar inhoud

327345667.bin

Anoniem2

Aanbevolen berichten

Sinds een paar dagen krijg ik bij het opstarten van m\'n PC de volgende melding:\r\nKan het volgende bestand niet openen:\r\n327345667.bin\r\n(etc,etc,etc)\r\n\r\nNu is het niet veel werk om dit bij het opstarten steeds weg te klikken maar ik zou natuurlijk graag willen dat het gewoon weggaat. Ik heb al even gegoogeld maar ik werd daar niet veel wijzer van. Ook kon ik het bestand niet vinden toen ik ernaar zocht.\r\n\r\nBedankt.
Link naar reactie
Toen ik een beetje aan het rondneuzen was in CCleaner kwam ik in \"opstarten\" iets tegen dat ChristmasTree heet. Raad eens wat voor een bestand daar achter stond: 327345667.bin. Het is een bestandje (geen virus) dat bij een download zat. Het staat echter in appdata/local. Ik kan local echter niet zien, zelfs als ik verborgen mappen zien aanzet. Weten jullie hoe ik deze map wel kan zien of hoe ik het op een andere manier kan verwijderen?\n\nEDIT: Ik heb toch de hele meuk kunnen verwijderen, heel erg bedankt voor jullie hulp!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...