Anoniem2 Geplaatst: 22 december 2010 Delen Geplaatst: 22 december 2010 Ik heb nu al een tijdje twee monitoren en wil er nu een derde bij zetten verder wil ik ook nog een MONITOR MALE - 5 X BNC KABEL erop aan sluiten zodat ik 5 bewakingscamera\'s op me pc kan aansluiten daarvoor heb ik dus 4 VGA aansluitingen voor nodig daarvoor wil ik een 4 WEG VGA SPLITTER/VERSTERKER kopen zodat ik die aansluitingen heb maar als ik dat aansluit is het dan gewoon plug en play dat de drie beeldschermen in elkaar overlopen (zoals ik nu bij 2 beeldschermen heb) of komt er nog heel wat meer bij kijken?\nGraag hierover wat meer info alvast bedankt\n\nSander\n\nWin XP\nVideo kaart: radeon hd 3650\nMoederbord:Asus m4n78-Am\nProcessor: amd athlon x2 64 Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 23 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 23 december 2010 Is het niet makkelijker om 5 draadloze wifi bewakingscamera\'s via je draadloos router te laten lopen eventueel op een eigen draadloos router voor de camera\'s en zorg bij het aansluiten van je derde monitor wel dat de aansluitingen het zelfde zijn of allemaal dvi of analoog of hdmi Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 23 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 23 december 2010 Met een splitter krijg je op beide monitoren die erop aan zijn gesloten exact hetzelfde beeld. Om drie verschillende beelden te krijgen heb je echt drie aparte aansluitingen op de grafische kaart nodig.\n\nEn camera\'s aansluiten op een VGA-poort kun je vergeten. De VGA-poort op je computer is een UITgang en de camera\'s leveren een INgangs-signaal. Dat zul je toch op een andere manier aan elkaar moeten knopen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 24 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 24 december 2010 als je meer dan een kamera wilt aanlsuiten heb je niets aan een 4weg vga splitter.\nhiermee verdeel je je \"uitgangssignaal\" van je videokaart over 4 monitoren met het zelfde beeld. ik denk dat je het moet zoeken in een oplossing zoals Stroke33 voorstelt of van bv meerdere USB (bewakings)cameratjes, en anders heb je meerdere video \"ingangen\" nodig , want met USB heb je weer te maken met een maximale kabellengte Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen