Ga naar inhoud

Malware QuickStores verwijderen

Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ik weet niet waar dit zo gauw weer vandaan komt, maar ik denk dat AVG het niet gezien heeft.\nEn even weghalen is er ook niet bij, staat blijkbaar op verschillende plekken.\n\nOp internet ook zo gauw geen oplossing gezien.\nIemand die het er weer af kreeg?\nBackup terug zetten is even geen optie, moet ik eerst teveel op gaan slaan en dan weet je weer niet of je dat mee opslaat.\n\nIk zie die dingen wel staan, van QuickStores, maar kan ze niet verwijderen. :confused:\n\nIk heb deze nu ook opeens, zou dat wat met elkaar te maken hebben?\nHeb het eerste deel weggehaald zodat een lezer het ook niet krijgt, dus niet aanpassen en aanklikken. ---- start.facemoods.com/?a=desktop ----
Link naar reactie
[quote=dutch-online;552832][URL]http://www.malwarebytes.org/mbam.php[/URL] onderaan de site de free button. en wel even laten updaten\n\nof [URL]http://www.eset.com/online-scanner[/URL]\n\ngratis\n\nje kunt ze ook na elkaar gebruiken[/quote]\nNa uuuuuren scannen MB heeft 2 andere dingen gevonden en weggemikt - Pro versie.\nDaarna die eset laten lopen, die kijkt blijkbaar dieper, maar ook hier staat het er nog steeds.:confused::confused:
Link naar reactie
[quote=Niekie30;552909]Heb je soms deze \"unlocker\" geinstalleerd? [URL]http://www.freewaredownloads.nl/downloads448.html[/URL]\nDaar krijg je hem nl gratis bij, als je niet voldoen uitvinkt.\nDe normale QuickStores is een extra toolbar om prijzen bij oa Ebay in de gaten te houden lees ik elders.\n\nNiek[/quote]\nIk heb wel unlocker erop staan, al heel lang overigens, gaf nooit - zichtbare - problemen.\nversie 1.8.9 heb ik. Lange tijd geleden geinstalleerd.\nIk vink tijdens installeren altijd die toolbarzooi uit, ik let daar goed op omdat het in een ver verleden nogal eens voorkwam dat je te snel klikte en het over het hoofd zag.\nVandaar dat ik al tijden goed oplet wat er staat.
Link naar reactie
[quote=dutch-online;552918]van die startpagina met dansende dingen.\n\n\ndat komt dus niet vanzelf .;) deze dingen haal jezelf op.:rolleyes:[/quote]\nJa, dat snap ik.\nMaar doe je niet bewust, meestal zit dat ergens bij.\nIs net zoals dat irritante gedoe over pokeren, wat nogal eens in beeld komt.\nVraag je ook niet om, maar krijg je gratis. :D:D\n\nHet is handiger om te weten hoe je die moeilijke dingen weg krijgt, want als het .exe gaat worden over verschillende schijven, ben je er niet zomaar van af.\nMomenteel is het weg. :p
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...