Ga naar inhoud

is dit een goede upgrade

Aanbevolen berichten

Hey mensen,\r\n\r\nIk heb een klein vraagje.. mijn videokaart is dus gecrasht en nu heb ik er een oude Geforce 8400GS inzitten.. kan hier niets fatsoenlijk op draaien dus ben ik opzoek gegaan naar een vervanger.\r\n\r\nnu heb ik van een vriend een Geforce Gt 240 met 1024gb ddr3 voor 2 tientjes gekocht.. zal dit een verbetering opleveren.\r\n\r\nIk had eerst een geforce 8600 Gt 512\r\n\r\nverder heb ik een:\r\nAmd Athlon X2 5600+ \r\nASUS MN2 moederbord.\r\n3Gb geheugen \r\nwindows xp prof.\r\n\r\nThx
Link naar reactie
[QUOTE=facer88;552818]Hey mensen,\r\n\r\nIk heb een klein vraagje.. mijn videokaart is dus gecrasht en nu heb ik er een oude Geforce 8400GS inzitten.. kan hier niets fatsoenlijk op draaien dus ben ik opzoek gegaan naar een vervanger.\r\n\r\nnu heb ik van een vriend een Geforce Gt 240 met 1024gb ddr3 voor 2 tientjes gekocht.. zal dit een verbetering opleveren.\r\n\r\nIk had eerst een geforce 8600 Gt 512\r\n\r\nverder heb ik een:\r\nAmd Athlon X2 5600+ \r\nASUS MN2 moederbord.\r\n3Gb geheugen \r\nwindows xp prof.\r\n\r\nThx[/QUOTE]\r\n\r\nOPzich geen slechte upgrade maar \r\nhet hangt er af wat je ermee doet ,\r\nals je in windows zit zal je geen verschil merken .\r\n\r\nMaar in games ( als je die speeld ) zal je de settings ,\r\nbeeldkwaliteit enz (Veel) hoger kunnen zetten \r\n\r\n8600 gt :\r\nManufacturer: nVidia\r\nSeries: GeForce 8\r\nGPU: G84\r\nRelease Date: 2007-04-17\r\nInterface: PCI-E x16\r\nCore Clock: 540 MHz\r\nShader Clock: 1180 MHz\r\nMemory Clock: 700 MHz (1400 DDR)\r\nMemory Bandwidth: 22.4 GB/sec\r\nFLOPS: 113.28 GFLOPS\r\nPixel Fill Rate: 4320 MPixels/sec\r\nTexture Fill Rate: 8640 MTexels/sec\r\n\r\nGT 240 :\r\nManufacturer: nVidia\r\nSeries: GeForce GT 200\r\nGPU: GT215\r\nRelease Date: 2009-11-17\r\nInterface: PCI-E 2.0 x16\r\nCore Clock: 550 MHz\r\nShader Clock: 1360 MHz\r\nMemory Clock: 1000 MHz (2000 DDR)\r\nMemory Bandwidth: 32 GB/sec\r\nFLOPS: 261.12 GFLOPS\r\nPixel Fill Rate: 4400 MPixels/sec\r\nTexture Fill Rate: 17600 MTexels/sec
Link naar reactie
[QUOTE=facer88;552842]Dus hiermee zou ik bijvoorbeeld COD MW2 op high moeten kunnen spelen ipv op low haha\r\n\r\ndie Geforce 8400gs kan het spel niet eens fatsoenlijk laten draaien dus verbetering moet er komen.\r\n\r\nMvg[/QUOTE]\r\n\r\nTuurlijk,\r\nals ik met mijn 8600 gt hem op (very) high spelen ( wel anti alising en filtering op laagste natuurlijk) op 1440x900 dan kan jij het zeker met een gt 240.\r\n\r\nIk weet wel zeker dat je hem op high kan spelen maar je moet wel even kijken naar de overige (= alles behalve de texture settings , high enzo) settings.\r\n\r\nJe moet kijken welke resolutie het beste bij jouwe past en kijken welke overige settings het beste passen zodat je op high kan spelen zonder lag.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...