Ga naar inhoud

downloads probleemen

Aanbevolen berichten

[QUOTE=lux1;552689]ik heb en probleem ik kan niks downloeden of istaleeren doe ik een poging start\r\nmijn pc terug op nieuw op !!!!!!!!! (6)(6)(6)(6)\r\n\r\nkan iemand mij helpen aub[/QUOTE]\r\n\r\nBegin eerst eens met je vraag in fatsoenlijk Nederlands te stellen. Blijf me er over verbazen hoeveel typefouten mensen in 1 zin kunnen maken...\r\nEn voeg dan gelijk wat extra info toe:\r\nSinds wanneer werkt het niet meer?\r\nWelke browser(s)?\r\nWat heb je zelf al geprobeerd om het op te lossen?\r\nWelk besturingssysteem?\r\nKrijg je foutmeldingen?
Link naar reactie
bedankt voor de reactie\r\n\r\nten eerste ben ik geen belg windows vista 7 die pc heb ik pas gekocht van iemand en ik kan alles doen music film......... bekijken luisteren programma of iets downloaden geen probleem [COLOR=\"black\"][U] instaleeren [/U][/COLOR]slaat ie af !! geen foutmelding !! explorer !\r\n\r\n\r\nprogramma op stik en zo instaleeren nopes programma begint te insta.en de pc slaat af
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...