Anoniem2 Geplaatst: 20 december 2010 Delen Geplaatst: 20 december 2010 Als ik de externe HD aansluit op de actieve USB hub van de comp ziet hij hem niet, wel als ik hem aansluit rechtstreeks op de comp. Ook als ik hem met de laptop verbind, ziet hij hem soms wel soms niet. (2,5 inch HD met één kabel)) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 20 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 20 december 2010 [QUOTE=spaansebrabander;552627]Als ik de externe HD aansluit op de actieve USB hub van de comp ziet hij hem niet, .....[/QUOTE]\r\n\r\nMogelijk door de lengte van de verbinding. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 20 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 20 december 2010 [QUOTE=spaansebrabander;552627]Ook als ik hem met de laptop verbind, ziet hij hem soms wel soms niet. (2,5 inch HD met één kabel))[/QUOTE]\r\n\r\nOnder welke omstandigheden wordt de externe schijf wél of niet herkend ?\r\nBijvoorbeeld :\r\nLaptop gestart met de schijf aangesloten, of de schijf met de laptop verbonden nádat deze was gestart ? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 20 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 20 december 2010 In aanvulling op de vragen van Ricky1:\nWat is er nog meer op die hub aangesloten?\nExterne HD heeft geen externe voeding?\nSluit je hem direct op laptop aan of ook daar met usb-hub? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 20 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 20 december 2010 Voor een externe HD zonder voeding, zal het altijd een probleem zijn om via een HUB voldoende spanning te krijgen. Gebruik verder alleen de bijgeleverde (korte) kabel.\n\nNiek Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 3 maart 2011 Auteur Delen Geplaatst: 3 maart 2011 Beetje laat, maar kijk eens naar deze discussie van twee jaar geleden welke ik vandaag nog aangevuld heb:\n\n[url]http://forum.computeridee.nl/showthread.php?p=563857[/url] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 3 maart 2011 Auteur Delen Geplaatst: 3 maart 2011 Ik heb het gelezen Erik. Heel duidelijk. Thnx\nIk gebruikte al zo\'n \"Y cable\" voor de 2,5 inch disk. Wist nog niet dat je hem zo noemde.\n\nNiek Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen