Anoniem2 Geplaatst: 19 december 2010 Delen Geplaatst: 19 december 2010 Hallo,\r\n\r\nIk heb onlangs een nieuwe TV Gekocht en die op mijn netwerk aangesloten, films streamen vanaf mijn pc werkt goed en muziek ook,\r\nMaar de Full HD films zijn ong 12 gb, en mijn partitie van 40 GB voor windows, gaat dat dus niet leuk vinden, aangezien de bestanden bij Bibliotheken\\Video\'s staan..... weet iemand hoe ik deze locatie kan veranderen ? bijv. me D schijf ?\r\n\r\nAlvast bedankt Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 19 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 19 december 2010 Een bibliotheek zegt eigenlijk niet waar een bestand precies staat, maar kans is groot dat de bestanden in \"Mijn video\'s\" staan.\n\nOpen je persoonlijke map (C:\\Users\\) en daar zul je Mijn video\'s zien staan. Klik er met rechts op en kies eigenschappen. Op het tabblad Locatie kun je deze map vervolgens verplaatsen naar een andere partitie. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 19 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 19 december 2010 Heel erg bedankt, maar ben nu maar een Mediaserver gaan gebruiken, Twonky, is simpel, en je kan de mappen neerzetten waar je wilt, vind ik net wat handig, alsnog bedankt!!!! Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen