Anoniem2 Geplaatst: 19 december 2010 Delen Geplaatst: 19 december 2010 hallo,\r\n\r\nik was laatst bij mijn broer en die krijgt zijn mail soms in de gewone mailbox (windowsmail)\r\nen soms in de mailbox van webmail (service van de provider)\r\nnu hebben we met de provider gebeld en die hebben alle instellingen nagekeken.\r\nze zeggen dat het bij microsoft fout zit.\r\nik zou niet weten wat ik nog kan veranderen, of kan ik die webmail ook verwijderen van de pc??\r\nheel rottig als je op een reactie ergens van wacht en het komt niet aan, ga je vervolgens in de webmail kijken en is het daar gepost.\r\nde volgende dag krijgt hij weer wel gewoon mail in de gewone mailbox.\r\n\r\nwie weet er meer over???\r\n\r\ngrt flip Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 19 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 19 december 2010 Hoe staat Windows Mail ingesteld, met betrekking tot het ophalen van emailberichten?\nDus om de hoeveel tijd, wordt er gekeken of er mail is?\n\nNiek Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 19 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 19 december 2010 weet ik zo niet uit het hoofd, zal wel op een standaard waarde staan, om het half uur ofzo.\r\nheb mijn laptop om de 5 minuten gezet.\r\nis het beter om sneller te laten controleren??\r\n\r\ngrt flip Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 19 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 19 december 2010 Ik vermoed, dat je dat maar even uit moet testen. Maar sneller, zal de mail sneller ophalen bij de provider, dus de kans dat je dan niet gelezen mail bij Webmail tegenkomt is dan niet groot meer.\r\n\r\nEen programma als Spamfighter of een antivirus programma van een provider, kan de zaak ook even vasthouden he.\r\n\r\nNiek Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen