Ga naar inhoud

vreemde balk icoon

Anoniem2

Aanbevolen berichten

Since enige dagen heb ik als ik de pc aanzet een vreemt icoon of balk op mijn bureaublad, Zo als te zien is bij de bijsluiter.. Als ik een icoon op het bureaublad of de werkbalk selecteer verandert de donker blauwe balk in licht blauw dan als ik de balk aanklik is de icoon niet langer geselecteerd. Als ik voor de eerste keer deze balk/icoon met de recter muisknop klikt geeft eigenschappen alleen sluiten en maxiimalizeren aan maar dat werkt niet. Na het aan klikken van een andere icoon gebeurd er niet als je dan terug gaat en het aanklik gebeurd er niets. Je kan het nog wel verschuiven als een gewone icoon. Ik de verkenner bij desktop staat het niet.
Link naar reactie
Ziet er uit als een venstertitel, maar dan zonder bijbehorend venster, tekst of de knoppen minimaliseren/sluiten. Ook die \"verkleuring\" is hiermee overeenkomstig: het venster gaat dan van actief naar niet-actief.\n\nKijk eens in Taakbeheer op het tabblad Toepassingen of daar iets tussen staat op het moment dat je verder geen programma\'s open hebt. Lijst leeg? Dan wordt het zoeken naar gekke dingen op het tabblad Processen.
Link naar reactie
[QUOTE=Macfan;552655]Installeer Revo Uninstaller, en sleep de hunter modus eens boven het venster, en kijk eens naar welk proces hij wijst. [/QUOTE]\r\n\r\nNu je dat zegt...\r\nDaarvoor kun je ook Process Explorer van Microsoft/Sysinternals gebruiken. Je kunt daarmee geen programma\'s deinstalleren, maar het programma zelf hoef je juist weer niet te installeren.\r\nDus kies maar.
Link naar reactie
Revo, Proces Explorer, of via msconfig, allemaal om \'het proces\' te vinden. Het is maar wat je voorkeur heeft, en of je een programma wilt downloaden en eventueel installeren. Revo moet geïnstalleerd worden naar ik aanneem, Proces Explorer is een los uitvoerbaar bestand dus hoeft niet geïnstalleerd te worden, en via msconfig heb je alles al. Alleen kan je dan weer niet un-installen, alleen uitschakelen. Daar kan Revo dan weer helpen.\r\nKortom, een mix, en de vraag of je het Engels kunt volgen.\r\n\r\n[QUOTE=cerritos;552596]Wel heb ik verleden week een program verwijderd en kreeg bij de opstart een dos scherm. Weg klikt en ik vraag me nu af is dat misschien wat ik nu zie.[/QUOTE]\r\nSommige programma\'s hebben een batchbestand (uitgevoerd in de opdrachtprompt ofwel jouw DOS venster) aan het eind van hun un-install routine om bij volgende boot nog een aantal dingen te verwijderen als laatste schoonmaak. Als je het batchbestand echt hebt onderbroken met de uitvoering dan kan er iets zijn blijven staan.
Link naar reactie
Om te beginnen allemaal bedanky voor je hulp. Het is opgelost. Het was een restant van het bestand wat ik verwijdert had. Uit eindelijk kwam ik het tegen met behulp van eusing register cleaning maar na de register cleaning was het er nog. Na een installer en mru check een functie welke ik niet eerder gebruikt had in eusing was het weg \nNog maals alle bedankt \nJohn
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...