Anoniem2 Geplaatst: 19 december 2010 Delen Geplaatst: 19 december 2010 beste mensen van het forum. als ik een smsje wil sturen of wil bellen naar een normaal telefoon nummer krijg ik te lezen dat de instellingen voor oproepblokkering zijn ingeschakeld ook een sms naar 8008 (bel me sms) doet het niet.\r\n\r\nik keek naar de instellingen en bij de oepblokkering staat dat alle uitgaande oproeppen worden geblokkeerd. als ik dat uit zet dan moet ik een wachtwoord invullen alleen ik ken het wachtwoord niet is er iemand met kennis die het wachtwoord weet en dit probleem op kan lossen.\r\n\r\nik heb een :\r\nhtc s710\r\nmet ah mobiel (gaat via kpn netwerk) \r\nwachtwoord moet minimaal 4 cijfers bevatten 0000 werkt niet even als 1234 Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 19 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 19 december 2010 In de handleiding zal ongetwijfeld het ww vermeld staan toch?\nNiek Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 19 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 19 december 2010 heb geen handleiding. viavia gekregen ;) met andere simkaart werkt deze wel ligt dus aan netwerk kpn wie heeft de code ? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 19 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 19 december 2010 De vorige eigenaar van die telefoon zal het wachtwoord vast wel weten. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 19 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 19 december 2010 maar wel met een andere simkaart:O dus ligt aan mijn netwerk ah mobiel (of kpn) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 19 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 19 december 2010 Ga naar iemand die mobieltjes SIM vrij maakt. Die kan je vast en zeker verder helpen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 22 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 22 december 2010 probleem is verholpen. de instelling krijg ik niet uit maar nu ik even rustig heb zitten kijken heb ik het gevonden het nummer van de berichten centrale was verkeerd. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen