Anoniem2 Geplaatst: 19 december 2010 Delen Geplaatst: 19 december 2010 Ik heb een computer van 10 jaar gekregen.\r\nAls je hem opstart, zie je op een gegeven moment Windows XP en daarna start hij weer opnieuw op.\r\nDat blijft hij doen.\r\nNieuwe batterij hielp helaas niet. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 19 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 19 december 2010 Ik zou een nieuwe installatie proberen. Danwel met de cd van XP opstart herstel uit voeren.\n\nNiek Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 19 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 19 december 2010 Veilige modus, F8-toets, opteren voor Automatisch opnieuw opstarten bij systeemcrash uitschakelen Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 20 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 20 december 2010 [QUOTE=Joman;552615]Veilige modus, F8-toets, opteren voor Automatisch opnieuw opstarten bij systeemcrash uitschakelen[/QUOTE]\r\n\r\nDat zou kunnen helpen als er een BSOD even zichtbaar was, maar voor die tijd, start de pc kennelijk al opnieuw op.\r\n\r\nNiek Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 20 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 20 december 2010 Als je er een dos bootflop in doet, start ie dan wel gewoon op?\nEn zie je dan de c: schijf?\n[url]www.bootdisk.com[/url] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 20 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 20 december 2010 [QUOTE=couch_potato;552638]Als je er een dos bootflop in doet, start ie dan wel gewoon op?\r\nEn zie je dan de c: schijf?\r\n[url]www.bootdisk.com[/url][/QUOTE]\r\n\r\nDe TS schrijft:\r\n\r\n\"Als je hem opstart, [B]zie je op een gegeven moment Windows XP [/B]en daarna start hij weer opnieuw op.\"\r\n\r\nDus de pc start wel gewoon op. Waarom zou je dan een bootflop moeten gebruiken :confused::confused::confused: Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 20 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 20 december 2010 Hij start niet op, dat is juist de klacht. Gewoon een kwestie van problemen uitsluiten. En zo simpel mogelijk beginnen. Eerst hardware problemen afchecken. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 23 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 23 december 2010 Hij wil alleen van HD opstarten, maar bij het scherm Winsows XP start hij weer opnieuw op.\r\nHij wil niet van CD en ook niet van floppy opstarten.\r\nOok al sorteer ik die als eerste voor opstarten.\r\nBatterij vervangen.\r\n\r\nComputer is ongeveer 10 jaar oud.\r\nAMD 1300\r\nAsus moederbord\r\n\r\nIk denk het moederbord, mag wel na 10 jaar.\r\n\r\nIk denk dat ik hem als overleden moet beschouwen.\r\n\r\nOf heeft iemand nog een tip voor mij? Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen