Anoniem2 Geplaatst: 18 december 2010 Delen Geplaatst: 18 december 2010 goede dag \r\nik zou graag een heel forum willen opslaan op me pc zoals deze Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 18 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 18 december 2010 Ben je zo bang dat internet ermee stopt dan? :-) \r\nNee ik zou het echt niet weten. \r\nBovendien verandert het forum elk uur.\r\n\r\nNiek Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 18 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 18 december 2010 nee eerder dat de site er mee stopt of oude pagina\'s verwijderd Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 19 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 19 december 2010 Ik denk dat je zoiets bedoeld:\n[url]http://support.microsoft.com/kb/196646/nl[/url] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 19 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 19 december 2010 [I]\'me PC\'[/I] :( Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 19 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 19 december 2010 [quote=Bierbraker;552590][I]\'me PC\'[/I] :([/quote]\nPrecies. Ik zou er nog meer over willen zeggen, maar omdat het amper 2 regeltjes zijn hou ik me maar in. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 19 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 19 december 2010 Sjeees... wat een geneuzel over 1 woordje.:( Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 19 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 19 december 2010 [QUOTE=Bierbraker;552590][I]\'me PC\'[/I] :([/QUOTE]\r\n\r\nHier ergert men zich ook een beetje.\r\n\r\n[B]Waarom irriteert men zich hier zo aan taalfouten?[/B]\r\nBijvoorbeeld : \"Een taalfout op zich is niet zo erg. Wat wel erg is, is dat een vraag gesteld wordt en die vraag wordt in dusdanig fout Nederlands gesteld dat de bedoeling van de vraag niet duidelijk is.\"\r\n[url]http://www.goeievraag.nl/vraag/irriteert-taalfouten.34691[/url] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 19 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 19 december 2010 gewoon wget downloaden dan intikken wget -r -l0 \"url van de site.\"\ndan download hij de hele site met alles er op en er aan. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 20 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 20 december 2010 Ja jammer dan cx1213. Zaken waar je via het web geen toegang toe krijgt, zal ook wget niet downloaden anders kon je zo ook fijn de inloggegevens van het adminpanel verkrijgen.\r\n\r\nDaarnaast zit je hier met een forum en 99% van de forums werkt met een database. De tekst, zoals wij die nu hier in typen, wordt in de database opgeslagen, niet in bestanden op de harddisk van de server, dus op die wijze kun je een forum niet bewaren. Wel een website waarbij de tekst ook in de bestanden staat.\r\n\r\n@Ricky1: Daarom gaf ik ook al mijn reactie, ik vraag me dat ook af. Als het nu veel is oke, maar 1 woordje.... ik wordt er ook moe van. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 12 januari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 12 januari 2011 Tijdens het maken van de 1 ste gegevens van een nieuw forum, zal je ook een link toegewezen krijgen.\r\nDeze link is je forum. Die moet je ergens bewaren op papier zodat je hem in noodgevallen weer oproepen kan. Maakt ergens een icoontje of plaatje en daar maak je een hyperlink naar, dat is alles.\r\nIk had ook hetzelfde forum zoals dit hier.\r\nOm het forum te bewerken moet je een naam en wachtwoord indragen.Maar dat zal je wel weten dacht ik.\r\nOf dit de bedoeling was ??? \r\nMet vriendelijke groet. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen