Anoniem2 Geplaatst: 18 december 2010 Delen Geplaatst: 18 december 2010 Ik gebruik al jaren pinnacle studio en heb enkele maanden geleden \r\nstudio 14 gekocht.\r\nHet is voor mij een raadsel waarom studio 14 en de daarin gemaakte film\r\nniet zichtbaar is op een sony dvd recorder,wel op gewone dvd spelers.\r\nIk heb hiervoor studio 12 gebruikt en daar was dat geen enkel probleem\r\ngewoon opnemen in dvd formaat en de film loopt overal op.\r\nAfgelopen week een nieuwe versie van studio 14 gekocht maar die heeft hetzelfde probleem.\r\nIk hoop dat iemand een oplossing heeft ,anders zit ik mooi met 2 studio 14\r\npakketten.\r\nAlvast bedankt Jos Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 18 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 18 december 2010 Misschien rw gebruikt ,,daar kunnen niet alle dvd spelers mee overweg.\n \nDe film speelt wel op een gewone dvd speler ,,dus het heeft helemaal niks met pinnacle te maken . Het ligt aan de sony dvd recorder ,of aan het merk dvd\'s. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen