Anoniem2 Geplaatst: 17 december 2010 Delen Geplaatst: 17 december 2010 Beste pc vrienden, ik download via torrent zo nu en dan een game. Ik zit met een vraag, als je een bestand heeft binnegehaald, een game. Dan gebeurd het de ene keer dat er gevraagt wordt, om een dvd te branden en zo nu en dan is dat niet nodig. De game word dan gewoon geinstaleerd op de c schijf. Dat laaste heeft mijn voorkeur, ik ben niet te beroerd om wat dvd tjes te kopen maar gewoon direct op de c schijf is toch makelijker. Hoe kan je zien aan een torrent bestand of je hem moet branden of dat hij direct word geinstaleerd.GR. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 17 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 17 december 2010 Het enige wat je legaal mag downloaden op dit moment, zijn films en mp3 , flac etc. echter weer niet via P2P programmatuur.\n\nGame\'s, programmatuur en ander soorten software is niet toegestaan. Ik denk dat je deze vraag op een ander forum zult moeten stellen.\n\nGroet, Theo Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 18 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 18 december 2010 Als de game gewoon shareware c.q freeware is, dan mag je dat gewoon downloaden ;)\nEn wat betreft dat branden: je kan het ook mounten met b.v. alkohol : die maakt dan een virtuele dvd lezer aan, en daar kun je dan de \"iso\"bestanden heen slepen. Dan werkt het eigenlijk net of je het gebrand hebt, en dan de dvd in de lezer stopt... ;) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 18 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 18 december 2010 Voor shareware en freeware ga je natuurlijk niet via torrents werken. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 18 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 18 december 2010 Nee, maar dat kan wel, dus is er nog geen illegale bezigheid hier ;) Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen