Anoniem2 Geplaatst: 17 december 2010 Delen Geplaatst: 17 december 2010 goedemorgen,\r\nGisteren is er iets vreselijk misgegaan met mijn pc. Misschien een virus, misschien hd problemen? Geen idee. Wel is het zo dat ik alle bestanden, e-mail, mailadressen en opgeslagen favorieten kwijt ben. Office werkte ook totaal niet meer.\r\nEen deel van de bestanden heb ik inmiddels met recuva weer terug gevonden. Alleen de mails en adressen kan ik (nog) niet terugvinden. Ik gebruik het programma outlook 7.\r\nWeet iemand of ik dit nog kan herstellen of heb ik pech? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 17 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 17 december 2010 Ongeacht de versie van Outlook (Outlook 7 bestaat niet), worden e-mails en contactpersonen opgeslagen in een bestand met de naam \"outlook.pst\".\n\nOnder XP wordt die normaal gesproken opgeslagen onder C:\\Documents and Settings\\\\Application data\\Microsoft\\Outlook\n\nDus in die richting moet je zoeken. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 17 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 17 december 2010 Eventueel kan je ook je mails mss nog in de webmail van je provider terugvinden. Dan zal je waarschijnlijk ook de meeste van je adressen terug vinden. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 18 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 18 december 2010 ik heb het zo terug weten te halen ,was wel voor thunderbird wat ik heb\r\nmaar probeer eens voor outlook\r\n[url]http://www.copyrightvrijeplaatjes.nl/snews/overige-tips/verwijderde-emails/verwijderde-emails-terughalen-uit-thunderbird-oid/[/url] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 19 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 19 december 2010 [QUOTE=vanschagen;552436]ik heb het zo terug weten te halen ,was wel voor thunderbird wat ik heb\r\nmaar probeer eens voor outlook\r\n[url]http://www.copyrightvrijeplaatjes.nl/snews/overige-tips/verwijderde-emails/verwijderde-emails-terughalen-uit-thunderbird-oid/[/url][/QUOTE]\r\n\r\nDat gaat over Recuva en dat programma wordt in de eerste post al genoemd door TS, maar toch thnx\r\nNiek Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 19 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 19 december 2010 dat het over recuva gaat weet ik ook wel\nmaar daar word beschreven hoe je de boel terug krijgt Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen