Anoniem2 Geplaatst: 16 december 2010 Delen Geplaatst: 16 december 2010 beste mensen van het forum,\r\n\r\nik heb sinds kort de HTC-S710 met wifi.als ik deze wil instellen op mijn netwerk gaat alles vlekkeloos. tot het moment dat ik sites wil openen. dit doet hij niet in een onbeveiligd netwerk (uitgeprobeerd bij de buren met toestemming) doet hij het wel weer super. en om de beveiliging van mijn netwerk te verwijderen vind ik geen goed idee.\r\n\r\nmijn vraag is kan ik mijn netwerk zo instellen dat deze het wel doet hierbij stuur ik wat aanvullende informatie:\r\n- mobiel: htc-s710\r\n- besturingssysteem: windows mobile 6\r\n- netwerk: e-tech\r\n- beveiliging wep-key Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 17 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 17 december 2010 Ik ken de htc niet echt, maar beveilig je netwerk eens met WPA/PSK en dan Tkip. (wachtwoord minimmaal 8 karakters). Wordt heel veel gebruikt, Is gewoon een goede beveiliging en ik vermoed dat die wel wordt gepakt door de htc. \n\nNiek Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 17 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 17 december 2010 bedankt voor de tip maar het llukt niet omdat ik geen tkip kan instellen. hij lijkt de wifi een soort van te blokeren Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 17 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 17 december 2010 Ja maar ik bedoel ook, dat je dat op je router eerst instelt.\nNiek Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 17 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 17 december 2010 ja maar als ik op mij router inlog kan ik inderdaad de code veranderen maar alleen op hex en asc|| Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 17 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 17 december 2010 Je moet hoger kijken in het menu van de router bij de keuze tussen WEP en WPA\nAls je daar eerst wpa/psk kiest kan je vanzelf daaronder weer kiezen voor Tkip of een andere.\n\nNiek Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 17 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 17 december 2010 nee alleen deze 2 Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 17 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 17 december 2010 Merk en type router? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 18 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 18 december 2010 het gaat om de e-tech wgrt04 Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 18 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 18 december 2010 heb hem even open gezet maar dit had geen effect er moet dus een instelling zijn op de router die ik zou moeten veranderen... Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 18 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 18 december 2010 Op bladzijde 7 van de handleiding daar [url]http://www.e-tech.nu/Popup_Support/1161[/url] kan je duidelijk kiezen voor WPA/PSK.\r\n\r\nVerzin een ww van minimaal 8 karakters\r\n\r\nNiek Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 18 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 18 december 2010 het hoeft allemaal niet meer :D het is opgelost hoe door de modus op beste prestaties te zetten Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 18 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 18 december 2010 Kijk dat is ook een mooie oplossing:-)\nThnx voor het terug melden. Hier kan een andere htc gebruiker weer gebruik van maken.\n\nNiek Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen