Anoniem2 Geplaatst: 16 december 2010 Delen Geplaatst: 16 december 2010 Mijn x7170 printer weigert te werken op windows 7 ultimate 64bit.(voorheen op xp pro 32 wel) Heb originele installatie cdrom van lexmark maar het stuurprogramma schijnt niet te worden geïnstalleerd. Bij de lexmarksite staat ook niets, behoudens downloads voor vista 64bit maar dat werkt ook niet. Kwam onderweg nog ergens (weet helaas niet precies meer waar, ik denk bij toevoegen printer) het volgende tegen:\r\nEr is geen geldig programma op de opgegeven locatie. Selecteer een geldig programma (met de extensie EXE)\r\n\r\nEn ik kwam nog het volgende tegen: C:\\Windows\\system32\\spool\\)DRIVERS\\x64\\3\\lxbxpswx.exe\r\n\r\nEen beetje googelen kwam ik het wel tegen, maar helaas te technisch voor mij.Vermoed dat dit een zgn missing entry of zoiets is. \r\nWelke superdigi weet hier een oplossing? Deze printer is compatible met windows 7-64bit Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 16 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 16 december 2010 Heb lexmark uit pure ellende maar een mail gestuurd. Bedankt voor het meedenken dutch-online Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen