Anoniem2 Geplaatst: 16 december 2010 Delen Geplaatst: 16 december 2010 Ik heb sins 10 maanden een La cie grand hard disk (extern dus) met 1tb geheugen.\r\n\r\nNu tikt hij en mijn pc vindt hem niet meer. Op internet staan dingen zoals het stroomkabeltje is kapot, maar ik heb geen andere dus dat kan ik niet testen.\r\n\r\nNu heb ik met Bol.com gebeld want daar heb ik hem gekocht en die sturen mij weer door naar de klantenservice van La cie.\r\n\r\nMaar je kunt niet bellen naar La cie en alleen mailen met de technische service. Daarvoor moet ik mijn product registeren maar die doos het ik allang niet meer dus wat moet ik nu doen?\r\n\r\n\r\nMvg,\r\n\r\nMelvin Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 16 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 16 december 2010 je hebt toch wel ergens een serie (s/n) nummer op de behuizing staan? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 16 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 16 december 2010 nee er staat helemaal niks op de behuizing. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 16 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 16 december 2010 Je hebt hem gekocht bij bol.com, dus heb je garantie bij bol.com. Wat je noemt wijst er op dat de schijf hoogstwaarschijnlijk is overleden. LaCie geeft zelf drie jaar garantie. Zou dus geen enkel probleem moeten zijn. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen