Anoniem2 Geplaatst: 16 december 2010 Delen Geplaatst: 16 december 2010 Lieve mensen, \r\n\r\nAls ik mijn nog geen halfjaar oude laptop opstart maakt hij een tering herrie...\r\n\r\nIk begin bij het begin... \r\nGister viel de laptop zomaar uit en wou hij niets meer doen...morsdood dacht ik. \r\nEven af en toe batterij erin en eruit en ineens zag de laptop weer leven. Na 5 seconden begint het beeld aan te gaan maar dan.....\r\n\r\nKEn je het geluid van een microfoon bij een geluidsbox? Zo een harde zeer onprettige zooooooom...Dat geluid maakt hij....lang niet gezond..wtf is er aan de hand \r\n\r\nBreng hem wel naar de Media Markt strax maar misschien heeft 1 van jullie hier hetzelfde ooit gehad?\r\n\r\ngr\r\n--- automatische edit ---\r\nde term is rondzingen. dat geluid maakt ie Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 16 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 16 december 2010 Heb ooit last gehad van een harde schijf die niet zo veel zin meer had. Veel herrie, maar laptop deed het nog wel.\n\nBreng inderdaad naar MM en laat repareren; je hebt tenslotte garantie. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 16 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 16 december 2010 oke..maar er staan veel belangrijke documenten op? ben ik die dan kwijt? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 16 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 16 december 2010 Neem aan dat je backups hebt gemaakt.... (A)\n\nLigt er aan wat er aan de oorzaak blijkt te zijn. Als je laptop het niet meer doet, omdat je harde schijf niet meer functioneert, is de kans groot dat je de bestanden kwijt bent. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 16 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 16 december 2010 Als de reparatiedienst besluit om de computer opnieuw te installeren of de harde schijf te vervangen, dan ben je alles kwijt.\n\nDus backup maken voordat je \'m weg doet. In het ongunstigste geval moet je daarvoor de harde schijf op een andere computer aansluiten. Neem in dat geval vooraf even contact op met mediamarkt om te informeren wat voor gevolgen dat heeft voor je garantie. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen