Anoniem2 Geplaatst: 15 december 2010 Delen Geplaatst: 15 december 2010 Hitman pro 3.5 v Super anti Spyware. Doen deze het zelfde, en welke is beter.\r\nZe verweideren Tracking Cookeis. Is dat erg Tracking Cookeis. Als ik ze verweiderd, zitten ze er na een poosje weer op. GR Quote Link naar reactie
0 Anoniem2 Geplaatst: 15 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 15 december 2010 Tracking Cookies kunnen geen kwaad. Die worden door websites op je pc gezet net als gewone cookies. Maar tracking cookies worden door meerdere websites bekeken (websites die zijn aangesloten bij een advertentie-netwerk) waardoor de ene website kan \"zien\" op welke andere websites (aangesloten bij hetzelfde advertentie-netwerk) je eerder bent geweest.\nDie informatie wordt gebruikt om jou advertenties te tonen waar je waarschijnlijk meer interesse in hebt.\n\nZelf gebruik ik Emsisoft Anti-Malware maar Hitman Pro en SUPERAntispyware zijn ook wel handige programma\'s. Quote Link naar reactie
0 Anoniem2 Geplaatst: 16 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 16 december 2010 Wat vinden jullie, Hitman pro 2 met al die tools en dan nu Hitman pro 3.5. Ik vond de pro 2 wel gaaf, alles ging vanzelf. Je hele pc werd opgeruimt. Nu lijkt het toch wat minder. . Quote Link naar reactie
Vraag
Anoniem2
Link naar reactie
2 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen