Ga naar inhoud

internet is sloom

Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ik heb dus het volgende probleem:\r\nIk heb sinds kort 6 pc\'s in huis. Om die allemaal op het internet aan te kunnen aansluiten heb ik een extra switch gekocht. Nu is het internet op 1 van de pc\'s erg sloom (d.w.z.. googelen en zo), ook als alle pc\'s uit staan. Dit is ook de enige pc met Windows xp, op de rest staat Windows 7\r\nOok gaat het downloaden van torrents op alle pc\'s erg sloom, ook al staan alle andere computers uit. Ik weet niet of het aan mijn provider (kpn) ligt dat het downloaden erg sloom gaat. Of zou het aan de switch kunnen liggen?\r\n[IMG]http://img715.imageshack.us/img715/6683/18363000.png[/IMG]
Link naar reactie
In principe kan het niet aan de switch liggen, maar om dat vast te stellen kun je deze even tijdelijk los koppelen op het moment dat de XP computer langzaam is om meteen daarna te controleren of deze nog steeds langzaam is.\n\nMisschien nog belangrijker: was de XP computer en het downloaden van torrents ook al sloom voor komst van de switch?\n\nWat ik me voor kan stellen is dat de XP computer al wat ouder is en te kampen heeft met een tekort aan ram. Dit werkt in alle toepassingen door.\n\nDownloaden van torrents kan inderdaad geknepen worden door KPN.
Link naar reactie
Als je met utorrent bestanden binnen haalt was het in de één na laatste versie nog even zaak om de juiste poort in je router te forwarden. De laatste nieuwe versie regelt dat geheel zelf als je een router hebt. \nHet kan zijn dat die switch het automatisch forwarden belet, zodat je ergens nog een poortje door moet zetten.\n\nBlijft de vraag waarom dat de rest van i-net ook traag is. \nHoe hoog staat je upload? \n\nNiek
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...